Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو برای بازگشت به اینتر آماده کاهش دستمزد+ عکس

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک؛ روملو لوکاکو مهاجم 29 ساله باشگاه چلسی خود را برای بازگشت به اینتر آماده می‌کند و برای این‌کار حاضر شده که دستمزد بزرگ‌اش را برای تیم ایتالیایی کاهش بدهد تا به بدبختی‌هایش در لندن پایان دهد.
این بازیکن بلجیمی با مبلغ 97.5 میلیون پوند در تابستان به چلسی برگشت اما نتوانست آنگونه که انتظار می‌رفت ظاهر شود و فصل اینتر خود را تکرار نماید.
پس از شروعی قدرتمند، لوکاکو فصل لیگ را با تنها 8 گل به پایان رساند و نتوانست پاسخی برای بدبختی‌های مهاجم توماس توخل باشد و اکنون به نظر می‌رسد که این همکاری ممکن است به پایان برسد، زیرا شایعه شده که این بازیکن 29 ساله ممکن است مایل به کاهش دستمزد برای پیشبرد این انتقال باشد.
به گزارش دیلی میل، باشگاه ایتالیایی معتقد است که این مهاجم حقوق مشابه حقوقی که در میلان دریافت می‌کرد، خواهد پذیرفت.
این باعث می‌شود دستمزد هفتگی بازیکن بلجیمی به حدود 125000 پوند در هفته کاهش یابد که تقریباً 3 میلیون پوند کمتر از درآمد او در غرب لندن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала