رای دادگاه به سود جانی دپ در برابر همسر پیشین اش

© AP Photo / Vianney Le Caer Актер Джонни Депп позирует фотографу на премьере фильма "Убийство в "Восточном экспрессе""
 Актер Джонни Депп позирует фотографу на премьере фильма Убийство в Восточном экспрессе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
همسر پیشین هنرپیشه امریکایی به اتهام افترا به او مجرم شناخته و به پرداخت 15 میلیون دالر محکوم شد.
به گزارش اسپوتنیک، هیئت منصفه امبر هرد همسر پیشین جانی دپ، هنرپیشه امریکایی را متهم به توهین به این بازیگر درباره حفظ آبرو و حیثیت او تشخیص داد.
دادگاه در نهایت حکم به پرداخت 10 میلیون دالر غرامت و 5 میلیون دالر غرامت جزایی در دعوای افترای مطرح شده از سوی "جانی دپ" علیه همسر پیشین اش "امبر هرد" داد.
هیئت منصفه همچنین "امبر هرد" را نیز مستحق دریافت 2 میلیون دالر غرامت دانست.
دادگاه،طلاق جانی دپ و امبر هرد را فیصله کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2017
دادگاه،طلاق جانی دپ و امبر هرد را فیصله کرد
امبر هرد هنگام اعلام حکم در دادگاه حضور داشت، اما جانی دپ در بریتانیا به سر می برد که در کنسرتی در لندن با تشویق ایستاده دوستدارانش از وی استقبال کردند.
محاکمه این زوج بازیگر پیشین در 11 اپریل آغاز شد. هیئتی متشکل از هفت هیئت منصفه حدود 12 ساعت در طول سه روز درباره حکم بحث کردند. دپ به دلیل مقاله ای در واشنگتن پست که در اواخر سال 2018 منتشر شد، شکایت کرد که در آن امبر هرد همسر پیشین اش از تجربه خشونت خانگی خود بدون نام بردن از شوهرش شکایت کرد. دپ اظهار داشت که این نشریه به قیمت نقش‌ها تمام شد. او خواستار غرامت 50 میلیون دالری از هرد شد که در پاسخ، او با متهم کردن وکیل این بازیگر مشهور به افترا، شکایتی را برای بازپس گیری صد میلیون دالر از دپ تنظیم کرد.
در جریان دادگاه که جلسات آن به صورت زنده پخش می شد، جزئیات ناخوشایندی از زندگی مشترک این زوج سینمایی فاش شد. وکلای هرد ادعای خشونت از سوی دپ را مطرح کرده اند، بازیگر نیز به نوبه خود این موضوع را رد کرده و اعلام کرده که او قربانی بوده است. دادگاه صدای ضبط شده ای را شنید که ظاهراً از آن نتیجه می گیرد که هرد به دپ گفته است که او، او را زده است و نه او او را زده است.
به گفته دپ، در یک نزاع، هرد یک بوتل آب به سمت او پرتاب کرد، که نوک انگشتش قطع شد. این بازیگر به نوبه خود گفت، که دپ را فقط برای دفاع از خود کتک زده است. او همچنین از مشکلات جدی همسر سابقش با مواد مخدر گفت. رابطه بین دپ و هرد در سال 2011 آغاز شد ، در جنوری 2014 او از او خواستگاری کرد ، یک سال بعد آنها ازدواج کردند ، اما در می 2016 ، هرد درخواست طلاق داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала