دچار شدن 550 نفر به آبله شادی در30 کشور

© AP Photo / CDCНа снимке 1997 года показаны правая рука и туловище пациента, на коже которого был обнаружен ряд повреждений из-за активного случая обезьяньей оспы
На снимке 1997 года показаны правая рука и туловище пациента, на коже которого был обнаружен ряд повреждений из-за активного случая обезьяньей оспы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی از دچار شدن 550 نفر به بیماری آبله شادی در 30 کشور جهان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، تدروس ادهانوم قبریسوس رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داد، که شمار دچار شدگان به ویروس آبله شادی افزایش خواهد یافت.
رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت، که تاکنون بیش از 550 مورد دچارشده به آبله شادی در 30 کشور در سراسر جهان ثبت شده است.
Сыпь при оспе обезьян  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
ساخت دستگاه تشخیص آبله شادی
وی در یک نشست توجیهی گفت: تا به امروز بیش از 550 مورد تایید شده از 30 کشور غیر بومی ویروس آبله شادی به سازمان بهداشت جهانی گزارش شده است.
همانطور که رئیس سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد، بررسی گسترش آبله شادی ادامه دارد، اما ظهور ناگهانی آن در همان زمان در بسیاری از کشورها ممکن است نشان دهنده این باشد که این ویروس مدتی است که بی سر و صدا منتقل شده است.
به گفته قبریسوس، شمار موارد آبله شادی افزایش خواهد یافت.
پیش از این، سرویس مطبوعاتی روسپتریبنادزور روسیه گزارش داده بود، که در روسیه هیچ موردی از عفونت آبله شادی وجود ندارد. همانطور که سایت kp.ru نوشت، پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که ویروس آبله شادی می تواند یک نشت کنترل شده از آزمایشگاه های زیستی پنتاگون باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала