Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: "من دیگر مشکلی با مچ پا ندارم، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم"+ عکس

© Sputnik / Алексей Мальгавко /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن رئال مادرید
ادن هازارد بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید باورمند است که با وجود مشکلات اما در سال آینده می‌تواند با تمام توان‌اش بجنگد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد بازیکن بلجیمی رئال مادرید می‌خواهد که دوران درخشان چلسی‌اش را در رئال مادرید بازآفرینی نماید و برای این‌کار به دنبال بازگشت به آمادگی کامل و بهترین حالت‌اش در زمین است.
هازارد از زمان پیوستن به رئال در سال 2019 روزهای سختی را پشت سر گذاشته و اکثر سه فصل حضورش در این باشگاه را روی میزهای درمانی در والدبباس سپری کرده است.

این بازیکن که به تیم ملی دعوت شده روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: "همه شرایط برای من فراهم است تا بتوانم فوتبالم را بازی کنم. من دیگر مشکلی با مچ پا یا چیز دیگری ندارم. همه چیز مرتب است. آمادگی جسمانی و روحی خوبی خواهم داشت تا برای سال آینده آماده شوم. این به من بستگی دارد که نشان دهم کارم تمام نشده، هنوز کارهای زیبایی برای انجام دادن دارم."

پیش از بازی جمعه آینده لیگ ملت‌ها بین بلجیم و هالند؛ هازارد عمدتاً به سوالاتی در مورد آخرین فصل حضورش در رئال مادرید پاسخ داد، جایی‌که او علی‌رغم حضور سخت در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است.

هازارد اصرار کرد: "می‌دانم که اگر بتوانم به بهترین حالت‌ام برگردم، می‌توانم همه چیز را به آنها بدهم. تنها چیزی که نیاز دارم این است که بازی کنم، دقایقی داشته باشم که امیدوارم سال آینده داشته باشم. سپس ما دوباره بازیکن واقعی، ادن هازارد واقعی را خواهیم دید، من در این مورد تردیدی ندارم."

هازارد با وجود مشکلاتی که از زمان ورودش از چلسی به پایتخت داشت، متقاعد شده بود که با رئال موفق خواهد شد.

هازارد گفت: "من هرگز نمی‌خواستم اینجا را ترک کنم زیرا می‌دانم که می توانم کارهایی را انجام دهم که هنوز نتوانسته‌ام انجام دهم و باشگاه این را می‌داند. یک سال و نیم است که به آنها می‌گویم که مچ پایم درد می‌کند و این نشان آزارم می‌دهد. بهترین سناریو این است که آمادگی بسیار خوبی داشته باشم، بازی کنم، زیرا مدت زیادی است که بازی نکرده‌ام، خوب بازی کنم، در هر بازی به زمین کمک کنم، گل بزنم، به جام جهانی قطر بروم و جام جهانی خوبی داشته باشیم، مثل جامی که در روسیه داشتیم. برای داشتن یک سال فوق العاده، یک سال کامل بدون مشکل جسمی، بدون هیچ چیز، آن را کنار هم بگذارم و از آن لذت ببرم، مانند همیشه."

بنزما برای توپ طلا
کریم بنزما هم تیمی هازارد در رئال مادرید، به طور گسترده‌ای گفته می‌شود که مدعی کسب توپ طلای امسال است و هازارد معتقد است که این بازیکن فرانسوی بیش از هر کسی سزاوار این است که به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2022 انتخاب شود.

هازارد گفت: "فکر می‌کنم هیچ بازیکن دیگری مانند کریم وجود ندارد. بنزما 99 درصد توپ طلا را برده است. پس از آن با رای و غیره شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد، اما من فکر می‌کنم به کریم خواهد رسید و امیدوارم اینطور باشد زیرا او شایسته آن است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала