Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پلاک افتخار کورتوا در وندامتروپولیتانو، تخریب شد+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
گروهی از هواداران اتلتیکومادرید به تلافی اظهارات طعنه‌آمیز اخیر دروازه‌بان سابق‌شان به پلاک یادبود او در حومه ورزشگاه واندا متروپولیتانو آسیب رساندند.
به گزارش اسپوتنیک، سه روز پس از اینکه تیبو کورتوا در مورد فینال سال 2014 لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون، اظهار کرد که حالا در طرف درست تاریخ ایستاده است، هواداران اتلتیکو پلاک افتخار او را تخریب کردند.
کورتوا اخیرا و پیش از فینال چمپیونزلیگ با کنایه به فینال دسیما گفته بود که حالا در سمت خوب ماجرا قرار دارد، موردی که باعث خشم هواداران تیم سابقش شد.
روز دوشنبه انریکه سرزو مدیر اتلتیکو گفت که مشکلی با این که برخی هواداران با بیل و کلنگ پلاک کورتوا را بردارند، ندارد. ساعاتی بعد هواداران اتلتیکو از پیاده روی باشگاهشان پلاک تیبو را برداشتند.
اتلتیکو مادرید برای هر بازیکنی که بیش از 100 بازی با پیراهن این تیم انجام دهد، پلاک افتخاری روی پیاده روهای اطراف ورزشگاه نصب می کند که نشان اسطوره باشگاه بودن است!
کورتوا در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 در اتلتیکومادرید حضور داشت و با این تیم قهرمان لالیگا، جام حذفی، لیگ اروپا و سوپرجام اروپا شد و دو بار هم جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا را کسب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала