Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات اینتر با لوکاکو؛ روملو به ایتالیا باز می‌گردد؟

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
امروز دیداری میان نمایندگان اینترمیلان و نماینده جدید روملو لوکاکو برگزار شد که گفته می‌شود او می‌خواهد بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ امروز ملاقاتی بین هیئت نراتزوری و نماینده جدید ستاره بلجیمی برگزار گردید زیرا به هر قیمتی این بازیکن می‌خواهد برگردد و این ماه‌هاست که مشخص است. این بازیکن بلجیمی از این‌که باشگاه ایتالیایی را ترک کرد و به چلسی بازگشت، بسیار پشیمان شده، جایی که فصل فاجعه‌باری را تجربه کرد و اما حالا عملیات بازگشت بسیار پیچیده است.
امروز، همانطور که گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده، جلسه‌ای بین نماینده جدید مهاجم وکیل سباستین لدوره و یستا هیئت مدیره اینتر برگزار گردید که همچنان امشب ادامه می‌یابد.
ابتدا باید برای دستمزد فوتبالیستی که حاضر است نیمی از مبلغی را که در لندن دریافت می‌کند (به جای 12+3 خالص 7.5 میلیون) به توافق برسد و سپس راهی برای خروج او از چلسی پیدا کند. آبی‌ها کمتر از یک سال پیش 113 میلیون برای دریافت خدمات این مهاجم پرداخت کردند و مشخصا از این سرمایه گذاری خشمگین هستند.
علاوه بر جذب این بازیکن بلجیمی، نراتزوری همچنان به فکر دیبالا هستند که به عنوان بازیکن آزاد وارد زمین خواهد شد. هنوز توافقی با ستاره آرجانتینی وجود ندارد اما در میلان به این موضوع خوش بین هستند. اگر در نهایت ماروتا موفق شود لوکاکو و لا جویا را به خدمت بگیرد، فکر کردن دوباره به فروش لاوتارو اجتناب ناپذیر خواهد بود، کسی که برای حفظ تعادل قربانی می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала