بسته‌ 32 میلیون دالری دیگر از کمک‌های جهانی به کابل رسید

© Bank- Afghanistan Twitter تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)
تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
مسوولان در بانک مرکزی می‌گویند که به ادامه‌های کمک‌های بشر دوستانه نقدی جهان به افغانستان بسته‌ی 32 میلیون دالری دیگر به افغانستان رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، بانک مرکزی افغانستان امروز دوشنبه(9 جوزا) با نشر اعلامیه‎‌ی گفته:" به سلسله کمک‌های بشر دوستانه جهان امروز بسته 32 ميليون دالری نقد به افغانستان رسیده و به یکی از بانک‌های تجارتی سپرده شده است".

اعلامیه افزوده:" بانک مرکزی افغانستان از ورود اسعار به کشور از هر راه اصولی و قانونی استقبال نموده و ضمن قدردانی کمک‌های بشردوستانه جامعه جهانی می خواهد که در سایر عرصه‌ها با افغانستان داخل تعامل و همکاری شوند".

مسوولان بانک مرکزی می‌گویند که رسانیدن کمک‌های بشردوستانه از طریق سکتور بانکی با معیار‌های بین المللی برابر بوده شفافیت به وجود می آورد و در رسانیدن کمک‌ها به مردم تسهیلات را ایجاد می کند.

گفتنی است که از زمان تسلط مجدد طالبان در افغانستان تا هنوز بیش از600 میلیون دالر کمک‌های بشر دوستانه نقدی جهان به افغانستان رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала