Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های "فاتی" در مورد جدایی شوکه‌کنندۀ مسی و به ارث بردن پیراهن شماره 10+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
آنسو فاتی، ستاره نوجوان بارسلونا، در مصاحبه با رسانۀ کانال+ فرانسه، در مورد موضوعات مختلفی از جمله جدایی شوکه‌کننده لیونل مسی از نیوکمپ تا به ارث بردن پیراهن شماره 10 صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونال مسی تابستان گذشته و پس از سال‌های حضور در نیوکمپ، بارسلونا را به صورت رایگان و پس از اینکه باشگاه نتوانست قراردادش را تمدید کند، ترک کرد. فوق ستاره آرجانتینی به پاریسن‌جرمن پیوست و قراردادی دو ساله با قهرمان لیگ 1 به همراه یک گزینۀ تمدید اختیاری یک ساله به امضأ رساند.
جدایی مسی که نمادی از وفاداری در بارسلونا بود، هواداران فوتبال و به خصوص بلوگرانا را در سراسر جهان شوکه کرد و خشم آن‌ها را در پی داشت.
با خروج شوکه کننده مسی، پیراهن شماره 10 بارسلونا بدون صاحب ماند و باشگاه پیراهن نمادین را به فاتی پیشنهاد داد زیرا به توانایی‌ها و پتانسیل‌های او ایمان داشت. محصول آکادمی لاماسیا حال در مورد به ارث بردن این پیراهن گفت‌وگویی با کانال + فرانسه انجام داده و در کنار این در مورد برخی دیگر اتفاقات صحبت کرده‌است.
او در مورد به ارث بردن پیراهن شماره 10 بارسا اذعان کرد که این یک افتخار بزرگ برای او بود و گفت:زمانی که مسی می رفت، شماره 17 برای من آماده شد، اما بعد از آن باشگاه شماره 10 را پیشنهاد داد. کاپیتان‌ها آن را پذیرفتند و این برای من افتخار بزرگی بود. پوشیدن شماره 10 افتخار بزرگی برای من است. اگر برای بارسلونا بازی می‌کنید، به این معنی است که باید برای همه شرایط آماده باشید."
این بازیکن 19 ساله، در دوران نوجوانی و حضور در بارسا B، با باشگاههای نخبه از سراسر اروپا پیوند خورده بود. با این حال، این نوجوان در مصاحبه به صراحت اعلام کرد که آرزو دارد تمام زندگی خود را در بارسلونا بماند.
وی در مورد علاقه بزرگان اروپا گفت:" این‌ها چیزهایی است که نمایندگان من و والدینم به آنها اهمیت می دهند. من به آن‌ها گفتم که اولویت اصلی من ماندن در بارسا است. من می‌خواهم تمام عمرم را برای بارسا بازی کنم."
فاطی پس از به ارث بردن پیراهن شماره 10، فصل سختی را به دلیل مصدومیت‌ها پشت سر گذاشت و او فصل را با تنها 14 بازی به پایان رساند و 6 گل زد و پاس گُل نیز ساخت.
پس از بهبودی کامل در اواخر فصل، حالا این نوجوان امیدوار است که در فصل آینده آماده بماند و بارسلونا را به افتخارات بزرگ، همچون الگویش یعنی مسی برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала