Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ "صلاح" بهترین بازیکن لیگ برتر از سوی هواداران انتخاب شد+ عکس

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، به انتخاب هواداران بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال انگلستان شناخته شد.
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح فصل بسیار خوبی را با لیورپول تجربه کرد، اما تیم وی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی قهرمان، در رده دوم جدول ایستاد.
این بازیکن مصری با 23 گُل زده به صورت مشترک با سون هیونگ مین، برندۀ کفش طلا شد و با دادن 13 پاس گُل، بهترین پاسور این لیگ در فصل 2021-2022 شناخته شد و دو جایزه انفرادی کسب کرد.
با توجه به همین درخشش، صلاح از سوی هواداران بهترین بازیکن لیگ برتر انگلستان انتخاب شد و از دیگر رقبأ رأی بیشتری در شبکه‌های اجتماعی کسب کرد.
ستاره مصری برای سومین بار در دوران حرفه ای خود این جایزه را از آن خود کرد - که قبلاً در سال های 2018 و 2021 این عنوان را کسب کرده بود.
این تصمیم هواداران در حالی که کارشناسان دی‌بروینه را چندی قبل به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب کردند، باعث سر و صداهای زیادی شده و برخی از هواداران معتقد اند که ستاره سیتی سزاوار این جایزه نیز بوده است.
با این حال هواداران لیورپول معتقد اند که انتخاب دی‌بروینه اشتباه بوده و باید آن جایزه نیز به صلاح می‌رسید. هواداران با به کارگیری واژه سرقت جایزه دی‌بروینه را زیر سوال بردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала