Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید تا 2028؛ میلیتائو بازیکن شایسته‌ی خط دفاعی قهرمان اروپا+ عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ این تیم تصمیم گرفته تا قرارداد ادر میلیتائو را تمدید نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از کسب جام دسیموکوارتا (لیگ قهرمانان 14) و لالیگا (لیگ 35)؛ حالا باشگاه رئال مادرید به بازار تابستانی چشم دوخته است.
رئال برای سال‌های آینده؛ نه تنها از بیرون بلکه بر تداوم حضور اصلی‌ترین ستاره‌های رختکن که شکوه یک دوگانه جدید را به همراه داشت، فکر می‌کند.
یکی از کسانی که در روزهای آینده برای امضای قرارداد جدید به والدبباس خواهد رفت، ادر میلیتائو است. همانطور که نشریه معتبر مادریدی آ اس مدعی شده، این مدافع میانی برزیلی در پشت صحنه قراردادش را تا 2028 به توافق رسیده و تنها چیزی که باقی مانده؛ نهایی کردن آخرین جزئیات برای امضای این قرارداد است.
میلیتائوی 24 ساله، رابطه خود را با باشگاه مادریدی برای سه فصل بیشتر از فصلی که در تابستان 2019 به رئال پیوست، تمدید خواهد کرد.
این بازیکن به یک مهره اساسی در طرح آنچلوتی جا یافته است. پس از خروج واران و راموس از برنابئو؛ در این فصل؛ میلیتائو با چالش بازسازی محور دفاع کهکشانی‌ها همراه با آلابا مواجه شد. جفت شدن این دو زوج جدید برزیلی و اتریشی آنی بود. پیشرفت این بازیکن از سائوپائولو در آخرین بخش فصل گذشته افزایش یافت. او از یک بازیکن با حضور پراکنده به یک بازیکن کلیدی با عملکرد متقاعدکننده تبدیل شد و جایگاه او در تیم قهرمان اروپا غیر قابل بحث است.
او تابستان 2019 از پورتو به مادرید آمد که 50 میلیون یورو برای انتقالش دریافت کرد. این رقم او را به گران قیمت‌‌ترین مدافع تاریخ رئال مادرید تبدیل کرد.
میلیتائو در این فصل 50 بازی انجام داده که همه آنها را از شروع به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او در حال حاضر 91 بازی با پیراهن رئال در کارنامه دارد که با آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، دو لیگ و دو سوپرکاپ اسپانیا شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала