Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما ستاره مورد علاقه مسی برای کسب توپ طلا+ عکس

© REUTERS / Benoit TessierФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
لیونل مسی مهاجم رئال مادرید را به عنوان ستاره مورد علاقه‌اش برای کسب جایزه توپ طلای امسال معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی مهاجم آرجانتینی پاریسن‌جرمن در سال 2021 برای هفتمین بار جایزه توپ طلا را بدست آورد ولی امسال نامزد جدی برای این جام نخواهد بود و برعکس نام‌های زیادی برای دریافت این جایزه مطرح شده‌اند از جمله کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و محمد صلاح و سادیو مانه دو ستاره لیورپول. هر سه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در 28 می بازی کردند و سرانجام در پایان رئال مادرید پیروز شد.
مسی بر این باور است که بنزما در این فصل تاثیرگذاری بیشتری داشته و شایسته دریافت توپ طلا است.

مسی به TyC Sports گفت: "من فکر می‌کنم هیچ شکی وجود ندارد، بسیار واضح است که بنزما یک سال دیدنی را پشت سر گذاشت و در نهایت خود را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند که از یک شانزدهم گذشته به بعد در همه بازی‌ها ضروری بود."

بنزما قهرمان رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود و با 15 گل بهترین گلزن این رقابت‌ها گردید.
او دو هت تریک خارق العاده در راه رسیدن به فینال در R16 مقابل PSG و یک چهارم نهایی مقابل چلسی به ثمر رساند. نه تنها این، بلکه او با 27 گل فصل را به عنوان بهترین گلزن لالیگا به پایان رساند و مادریدی‌ها عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوردند.
در مجموع، بنزما در این فصل در 46 بازی برای رئال مادرید 44 گل به ثمر رسانده و مطمئنا یکی از نامزدان محبوب و اصلی برای کسب توپ طلا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала