جبهه آزادگان: مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر را در کندهار کشتیم

© Free Afghanistan Frontجبهه آزادگان: مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر را در کندهار کشتیم
جبهه آزادگان: مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر را در کندهار کشتیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان از کشتن مشاور نظامی گروه طالبان برای ولایت پنجشیر در ولایت کندهار خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای امروز نوشت: نعیم ولد جمعه خان مشهور به ملا دادا جان باشنده‌ی اصلی قریه‌ی سنزلی ولسوالی ژری ولایت کندهار مشاور نظامی گروه تروریستی طالبان برای ولایت پنجشیر از سوی نیروهای ویژه‌ی عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان به جهنم فرستاده شد.
Пейзаж города Кабул в Афганистане  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
جبهه آزادگان به شهروندان افغانستان: در نشست های طالبان شرکت نکنید/ همه ای طالبان برای ما هدف است
این جبهه در ادامه نوشته است، که ملا دادا جان که برای ادامه‌ی فعالیت‌های وحشیانه‌ی گروه تروریستی طالبان در ولایت پنجشیربه حیث مشاور نظامی گماشته شده بود، مردم شریف پنجشیر را به بهانه‌های مختلف مورد شکنجه و آزار قرار می‌داد.
این جبهه افزوده است، که این شخص ظالم و وحشی که جهت سربازگیری بیشتر در برابر جنگجویان جبهه های ضد گروه تروریستی طالبان ، به کندهار رفته بود، امروز در زادگاهش ( در قریه سنزی ولسوالی ژری ولایت کندهار) در نتیجه‌ی یک عملیات از پیش طراحی شده‌ی نیروهای ویژه‌ی جبهه‌ی ملی آزادگان به جهنم فرستاده شد.
در پایان خبرنامه این جبهه آمده است، که جبهه‌ی ملی آزادگان که سنگر و خانه‌ی مشترک تمام اقشار و اقوام شریف افغانستان است، بارها گفته و می‌گوید، که طالبان به هیچ قومی خاص تعلق ندارند و نمی‌توانند از هیچ قومی نمایندگی کنند.
نیروهای فداکار جبهه‌ی ملی آزادگان در تمام نقاط کشور افراد وحشی و تفرقه‌افگنی چون ملا دادا جان را هدف قرار داده و انتقام خون شهیدان ملت را خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала