Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شب تاریخی در انتظار کروس؛ ستاره آلمانی به دنبال برابری با رکورد جذاب مالدینی و رونالدو

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
در صورتی که تونی کروس امشب در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار گیرد، ششمین فینال خود را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه و با رکورد کریستیانو رونالدو و پائولو مالدینی برابر خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، امشب در پاریس به مصاف هم می روند.این بازی بنا بر دلایل زیاد از جمله تکرار فینال سال 2018، از حساسیت خاصی برخوردار است و نبرد ستاره‌هایی چون محمد صلاح، سادیو مانه و بنزما برای کسب توپ طلا، اهمیتی بیشتر به این دیدار بسیار مهم بخشیده‌است.
فینال امشب برای تونی کروس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این ستاره آلمانی در صورتی که در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار گیرد، ششمین فینال خود را در لیگ قهرمانان اروپا تجربهو با رکورد کریستیانو رونالدو و پائولو مالدینی برابر خواهد کرد.
کروس در دو فینال با بایرن و در چهار فینال با رئال مادرید حضور داشته اما فینال 2013 با باواریایی‌ها را به خاطر مصدومیت از دست داد و آن بازی در کارنامه‌اش حساب نخواهد شد.
رونالدو در دو فینال با منچستریونایتد به میدان رفته و در 4 فینال برای رئال مادرید و 5 عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش دارد.
مالدینی نیز در فرمت جدید 6 بار با آث میلان به میدان رفته و رکورد دار بیشترین حضور در فینال است.
البته اگر امشب رئال مادرید قهرمان شود، کروس با 5 قهرمانی در کنار رونالدو قرار خواهد گرفت و پُرافتخارترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала