زاخارووا: امریکا با محروم کردن اوکراین از ذخایر غلات، بحران غذایی را ایجاد می کند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره بحران غذایی در اوکراین گفت، که امریکا با محروم کردن اوکراین از ذخایر غلات، بحران غذایی را ایجاد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که ایالات متحده با محروم کردن اوکراین از ذخایر غلات اش، بحران غذایی را در اوکراین ایجاد می کند.
واسیلی نیبینزیا نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
نبنزیا: غرب از بحران غذایی به عنوان بهانه ای دیگری برای متهم کردن روسیه استفاده می کند
زاخارووا گفت: "در واقع، خود امریکایی‌ها با محروم کردن اوکراین از ذخایر غلات، بحران غذایی را در اوکراین ایجاد می‌کنند".
وی خاطرنشان کرد، که تلاش های غرب برای "حذف تمام مشکلات" در بازار مواد غذایی در عملیات ویژه روسیه در اوکراین کاملاً بی پایه است.
زاخارووا همچنین یادآور شد، که همه گیری ویروس کرونا منجر به اختلالات جدی در زنجیره تامین و افزایش قیمت خدمات حمل و نقل مواد غذایی شده است.
پیش از این، ماکسیم اورشکین، دستیار رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی، اظهار داشت، که آنچه امریکا در تلاش است با اوکراین انجام دهد - برای حذف ذخایر غلات - "اقدام دیگری است که اوکراین را به مشکلات جدی بشردوستانه محکوم می کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала