Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر "پپ گواردیولا"

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا با ستاره‌هایی بسیاری بازی کرده و بسیاری از بازیکنان خوب فوتبال را تمرین داده است، اما وی مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا مربی‌ای بزرگی است و با تیم‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، به افتخارات برزگی دست پیدا کرده‌است.
پپ با بارسلونا اما چیزی دیگری بود و در کنار این که به هر جام ممکن دست یافت و شش‌گانۀ تاریخ را به دست آورد، هرچه تیم خورد و بزرگ بود، از دم تیغ کشید و به هیچ‌کسی رحم نمی‌کرد.
بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا ماشینی بود که به خوبی کار می‌کرد و با استعدادهای برجسته‌ای مانند ژاوی، آندرس اینیستا و لیونل مسی شگوفا شد و بخشی مهمی از تاریخ فوتبال یاد می‌شود.
پپ که به تازگی با سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان شد، مسی را مهم‌ترین بازیکن در دوران حرفه‌ای خودش عنوان می‌کند و در مصاحبه‌ای با Telemundo Deportes توضیح داد که حضور این وینگر آرجانتینی در تیمش کارهای بزرگ را انجام می‌داده‌است.
او در این مورد گفت:" مسی یعنی همه چیز در دوران حرفه‌ای من است. او مرا رقابتی‌تر کرد. او می‌داند که یک گروه شگفت‌انگیز از بازیکنان وجود دارد و باید با آن‌ها بهترین کار ممکن را انجام داد. ستارگان زیادی بودند که یک بار در زندگی یک شیمی بین همه آن‌ها ایجاد کردند. ما خیلی بردیم، اما بدون او، این همه برد ممکن نبود."
گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره لحظه مورد علاقه‌اش در کنار مسی گفت: "من میلیون‌ها لحظه جالب دارم . او بهترین است... به همین سادگی."
پپ در حالی‌ از مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرده که وی توانسته 7 بار توپ طلا را به آورده و در تاریخ رکورد دار این جایزه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала