برنامه ریزی های تحریک آمیز با "سلاح های شیمیایی" توسط نظامیان اوکراینی

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: جنگ جویان اوکراینی در حال برنامه ریزی تحریک آمیز با "سلاح های شیمیایی" در سماک هستند.
به گزارش اسپوتنیک، دگر جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه، روز شنبه گفت که شبه نظامیان اوکراینی در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز با استفاده از مواد سمی هستند تا نیروهای مسلح روسیه را در آن مقصر بدانند.
وی گفت: "طبق اطلاعات دریافتی از نظامیان اسیر اوکراینی، شبه نظامیان کندک های ملی گرا در حال تدارک تحریک دیگری با استفاده از مواد سمی در شهر سماک هستند.
Работники морга забирают тело мужчины, погибшего во время стрельбы в районе Итинга в Сальвадоре, Бразилия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2022
اوکراین در حال برنامه ریزی یک اقدام تحریک آمیز در لیسیچانسک است
به گفته میزینتسف، نئونازی ها قصد دارند منطقه مرزی فدراسیون روسیه را در منطقه مسکونی سماک گلوله باران کنند و واحدهای روسی را به تلافی برانگیزند و سپس کانتینرهای حاوی مواد خطرناک شیمیایی را منفجر کنند. برای فیلمبرداری عکس و فیلم، خبرنگاران خبرگزاری های خارجی در سومی هستند.
او گفت: در عین حال، اگر قبلاً در جریان تهیه چنین تحریکات جنون آمیز، جمعیت غیرنظامی از منطقه آلودگی برنامه ریزی شده تخلیه می شد، اکنون برای به دست آوردن حداکثر تشدید اوضاع، "تخلیه شهروندان انجام نمی شود."
این حنرال به کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه هشدار داد که کی‌یف قصد دارد در آینده نزدیک از طریق رسانه‌های اوکراینی و غربی و همچنین منابع اینترنتی و پلتفرم‌های رسانه‌ای مختلف، ویدیوی های تقلبی‌ مربوط به "جنایت‌های روسیه" را به طور گسترده منتشر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала