Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده دمبله همچنان نامشخص است

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
عضو شوید
موسی سیسوکو وکیل عثمان دمبله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آینده این بازیکن نامشخص است و هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده اتخاذ نشده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، دمبله در سال 2017 پس از درخشش در دورتموند با رقمی بالغ بر 105 میلیون یورو به اضافه 40 میلیون یورو پاداش راهی نیوکمپ شد اما در سه سال اول همواره مصدوم بود. وی پس از حضور ژاوی در بارسلونا به دوران اوج بازگشت و نمایش فوق‌العاده درخشان در ترکیب بلوگرانا داشت.
قرارداد دمبله، پایان ماه جون با تیم کاتالانی به اتمام می‌رسد و تا به امروز، تمام تلاش‌های مدیریت این باشگاه کاتالونیایی برای تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی بی نتیجه بوده است.
این بازیکن پیشنهادهای زیادی از باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده است، هنوز هم آینده‌اش مشخص نیست و کسی نمی‌داند که او فصل بعد لباس چه تیمی را برتن خواهد کرد.
موسی سیسوکو ایجنت دمبله امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آینده این بازیکن نامشخص است و وی هنوز تصمیم نهایی خودش را نگرفته است.
وی در این مورد نوشت:" آینده عثمان دمبله نامشخص است. ما همواره برای تمامی باشگاه‌ها احترام قائلیم. در زمان مناسب، او بهترین تصمیم را برای آینده‌اش خواهد گرفت. تا آن زمان به گمانه‌زنی و شایعات ورود نخواهیم کرد ."
به تازگی جلسه‌ای بین بارسلونا و ایجنت دمبله برگزار شده است تا تلاشی برای توافق صورت بگیرد. با وجود اینکه روی برخی جزئیات توافق شد اما اختلاف نظرها همچنان زیاد است و به نظر نمی‌رسد توافق به این زودی‌ها به دست آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала