Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: تاریخ می‌گوید که شانس رئال بیشتر است

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در نشست خبری قبل از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از حریف پرداخت و رئال مادرید را بخت نخست قهرمانی بخاطر تجربه‌اش عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس شهر پاریس کشور فرانسه، میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار خواهد شد تا قهرمان اروپا مشخص گردد.
نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار ساعتی قبل برگزار شد و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
کلوپ در مورد حس پیروزی پس از بازی گفت:" نمی‌دانم که چه حسی خواهم داشت. فقط به آماده سازی تیم برای بازی فکر می‌کنم. نمی‌توانیم تجربه رئال مادرید را با خودمان مقایسه کنیم. برخی از آنها چهار چمپیونزلیگ برده اند و مربی‌ شان هم می تواند چهار قهرمانی اروپا داشته باشد. ما نمی‌توانیم این تجربه را یک شبه بخریم. فینال سال 2018 مهم، اما 2019 مهم‌تر بود. خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم."
سرمربی لیورپول در مورد انتقام صلاح گفت:" برای صلاح اتفاق مهمی بود. مصدوم شد و انگیزه‌اش را درک می‌کنم. اما انتقام تنها چیزی نیست که ما را تکان می‌دهد. دیدن ویدئوهای آن بازی به درد نمی‌خورد. در آن بازی اتفاقاتی رخ داد. کارهای دروازه‌بان، مصدومیت صلاح، مصدومیت بازیکنان دیگر و … فصل عالی بوده است هر چند که همه به رنگ مدال نگاه می‌کنند. تاریخ می‌گوید که شانس رئال بیشتر است هر چند که برایم مهم نیست. اگر سطح خودمان را داشته باشیم، می‌توانیم به خوبی رقابت کنیم."
وی در مورد شرایط زمین گفت:" شرایط چمن خوب است. چمن مشکلی نیست. در زمینی جدید بازی می کنیم اما تاثیری روی ما نمی‌گذارد. در هر زمینی بازی می‌کنیم. هر دو تیم خیلی تکنیکی هستند و دوست داریم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم."
یورگن در مورد توافق مانه با بایرن گفت:" او شرایط بسیار خوبی دارد و تماشای اوضاع فعلی این بازیکن برای من باعث خوشحالی است. من نمی‌توانم به شایعات انتقال مانه به بایرن اهمیت بدهم، خود او می‌داند که چقدر برای من مهم است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. این اولین بار نیست که قبل از بازی های بزرگ، شایعات انتقال مانه به بایرن مونیخ مطرح می شود."
کلوپ در مورد تیاگو که قبل از این مصدوم بود نیز صحبت کرد و گفت:" اوضاع تیاگو خوب به نظر می‌رسد و او دیروز با تیم تمرین کرد. فابینیو نیز به طور معمول تمرین کرد و مشکلی برای این دیدار ندارد."
سرمربی لیورپول در مورد رقابت مانه برای توپ طلا گفت:" وقتی به جام‌های فتح شده توسط سادیو مانه نگاه کنید، پاسخ به این موضوع مثبت است. شما یا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هستید یا در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیروز می‌شوید. بله، قطعا قهرمانی شانس مانه را افزایش می‌دهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала