Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو تأیید کرد؛ قرارداد اسطوره تمدید نمی‌شود+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
مارسلو ویرا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید تأیید کرد که قرارداد وی تمدید نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرارداد مارسلو در پایان فصل جاری (جون) به فرجام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که او به دنبال تمدید است.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی طی هفته‌های گذشته اطلاع رسانی کردند که او به احتمال بسیار زیاد از این تیم در پایان فصل جدا می‌شود و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری خواهد شد.
با این حال شرایط چند هفته اخیر و قهرمانی رئال در لالیگا و همچنین صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان شرایط را برای تیم تغییر داده است.
مارسلو که در جنوری 2007 و در سن 18 سالگی به سانتیاگو برنابئو آمد و در طول این سال‌ها به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شد، در آستانه تولد 34 سالگی خودش باور دارد که هنوز قدرت کافی برای ادامه حضور در ترکیب رئال را دارد.
این اما گویا خلاف نظر مدیران باشگاه است و بر اساس ویدیوی منتشر شده در برنامه "ال دیا دسپوئس"، مارسلو در مکالمه با لوکاس واسکز تأیید کرد که قراردادش را تمدید نمی‌کنند.
در جریان بازی رئال مادرید برابر بتیس (آخرین بازی لالیگا)، مارسلو و لوکاس روی نیمکت بودند و طبق آنچه دوربین‌ها شکار کرده‌اند، مارسلو در پاسخ به سوال لوکاس در مورد آینده‌اش می‌گوید که باشگاه مرا نمی‌خواهد و قراردادش تمدید نخواهد شد.
در پایان همان بازی بازیکنان رئال و هواداران حاضر در برنابئو به شکلی ویژه با مارسلو وداع کردند اما طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، ستاره برزیلی قصد دارد پس از فینال لیگ قهرمانان یک بار دیگر با باشگاه وارد مذاکره شده و به هر نحوی که شده یک سال دیگر نیز ماندگار شود. موفق خواهد شد؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала