Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقۀ ستاره‌های لیورپول از رئال یک روزمانده به فینال

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
آلیسون بکر، دروازه‌بان و ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول یک روزمانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از رئال مادرید پرداختند و این تیم سرسخت و بهترین تیم جهان عنوان کردند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 به روز شنبه(فردا شب) 28 می 2022، مصادف با 7 جوزای سال 1401در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس بین تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد.
یک روز مانده به این دیدار حساس، آلیسون بکر دروازه‌بان و ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول قبل از بازی به تمجید از رقیب شان پرداختند و رئال را که سیزده بار قهرمان این رقابت‌ها شده است، سرسخت و بهترین تیم جهان عنوان کردند.
بکر در مورد رئال به خبرنگاران گفت:" رئال مادرید تیمی بسیار خوب، باتجربه و باکیفیت بوده و بازیکنان بزرگی در خط دفاعی و در خط هجومی دارد. ما از نقاط قوت خود باخبر بوده و می دانیم که قادر به انجام چه کارهایی در میدان هستیم."
همچنان آرنولد در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار در کنار کلوپ حاضر شد و در مورد رئال گفت:" حریفی در سطح جهانی در پیش داریم که سر راه ما ایستاده است، بنابراین باید با تمام توان در میدان حاضر شویم. رئال مادرید فینال را حساس تر می کند؛ دو قدرت برتر فوتبال اروپا که هر فصل به دنبال جام های بزرگ هستند، در برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد."
او در ادامه افزود:" شانس فتح دومین عنوان لیگ قهرمانان در این سن و سال برایم ویژه و خاص و یک امتیاز بزرگ به شمار می آید. شما می توانید با تمام توان تلاش کرده و نشان دهید این یک بازی بزرگ دیگر است. ما معمولا از چنین شرایطی استقبال می کنیم."
دو تیم در حالی فردا شب در برابر هم قرار خواهند گرفت که در سال 2018 نیز در فینال به مصاف هم رفته بودند که رئال موفق به شکست حریف انگلیسی خودش شد و جام را بالای سر برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала