Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهارسال تبعید برای دروازه‌بانی که در کیف فاجعه آفرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر لوریس کاریوس دروزاه بان لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
لوریس کاریوس دروزاه بان لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
لوریس کاریوس دروازه‌بان لیورپول که در فینال کیف فاجعه آفرید، 4 سال است که دیگر برای این تیم بازی نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوریس کاریوس از زمان فاجعه کیف (26 می 2018) تا کنون هیچ بازی رسمی برای لیورپول نداشته است.
دروازه‌بان آلمانی با اشتباهات مرگبارش در بازی فینال 2018 مقابل رئال مادرید، توجه‌ها را به خود جلب کرد و از آن زمان به بعد دیگر حتی یکبار هم پیراهن سرخ‌ها را بر تن نکرد.
لیورپول اکنون منتظر است تا قرارداد او در 30 جون به پایان برسد تا چهار سال پس از آن فینال وحشتناک؛ با این بازیکن خداحافظی کند.
مشکلات بشیکتاش و یونیون برلین
کاریوس که به زودی 29 ساله خواهد شد، به بشیکتاش ترکیه رفت و در این تیم به مدت دو فصل در 2018/19 و 2019/2020 بازی کرد و در مجموع 67 بازی به ثبت رساند.
با این حال، او دوران پر دردسری را در ترکیه نیز سپری کرد، جایی که از بشیکتاش به دلیل پرداخت نکردن دستمزدش در نیمه اول فصل خبر داد. این منجر به درگیری با باشگاه در طول دوره دو ساله قرضی او گردید.
کاریوس پس از جدایی از بشیکتاش، بازگشت به بوندسلیگا را انتخاب کرد، اما همه چیز در یونیون برلین درست نشد، جایی که او تنها 5 بازی در فصل 2020/21 انجام داد.
لوریس کاریوس دروزاه بان لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2020
ورزش
رضایت کلوپ با برگشت کاریوس به لیورپول
تابستان گذشته، او دوباره به لیورپول بازگشت اما در برنامه‌های یورگن کلوپ جایی نداشت.
پس از فاجعه کیف، لیورپول 75 میلیون یورو برای جذب آلیسون از رُم هزینه کرد و انتقال آنها سود زیادی برد.
کاریوس اکنون دروازه‌بان پنجم لیورپول است که در فصل 2021/22 حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.
در توضیحات باشگاه در وب سایت رسمی آنها آمده است: "[کاریوس] در حال حاضر دوباره بخشی از دروازه‌بانان در مرکز تمرین آکسا است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала