Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از انجام عمل جراحی؛ پادشاه ادامه می‌دهد یا خداحافظی می‌کند؟

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ پس از انجام عمل جراحی، در این فصل دیگر به میدان نخواهد رفت تا برای فصل‌ آینده تصمیم‌گیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان پس از جراحی زانو، در این فصل بازی نخواهد کرد.
میلان در این خصوص گفت که این عملیات "برای مدتی برنامه‌ریزی شده بود" و این بازیکن 40 ساله را تا هشت ماه دور نگه می‌دارد.
این مصدومیت آینده ابراهیموویچ را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و قرارداد این مهاجم کهنه‌کار، ماه آینده به پایان می‌رسد.
در بیانیه سایت میلان آمده است:
"آث‌میلان اعلام کرد که ابراهیموویچ تحت عمل جراحی زانوی چپ خود توسط دکتر برتراند سونری کوته و با حضور استفانو ماتزونی، مدیر پزشکی باشگاه، در بیمارستان ژان مرموز در لئون قرار گرفت.
عملیات آرتروسکوپی برای مدتی برنامه‌ریزی شده بود تا ناپایداری مفصل را از طریق بازسازی رباط متقاطع قدامی، با تقویت جانبی و ترمیم منیسک، به طور قطعی برطرف کند. این عمل کاملاً موفقیت آمیز بود و بهبودی کامل آن بین 7 تا 8 ماه تخمین زده می‌شود".
دوره نقاهت و ریکاوری این عمل جراحی برای زلاتان، هفت الی هشت ماه عنوان شده که باید دید پس از گذراندن این دوره، ستاره سوئدی قادر به ادامه دادن فوتبال و درخششی دوباره خواهد بود یا کفش‌ها را آویزان خواهد کرد و در سن ۴۱ سالگی از مستطیل سبز خداحافظی می‌کند.
ابراهیموویچ در 27 بازی در تمامی رقابت‌ها در طول فصل 2022-2021 که آسیب‌دیده بود، هشت گل به ثمر رساند. با این حال، او فصل را با یک قهرمانی دیگر به پایان رساند زیرا میلان به انتظار 11 ساله خود برای قهرمانی سری آ پایان داد.
این بدان معناست که ابراهیموویچ اکنون 34 افتخار بزرگ را در طول دوران درخشان 23 ساله خود کسب کرده است، اگرچه باید دید که آیا او پس از بهبودی از این مصدومیت به بازی کردن در بالاترین سطح ادامه خواهد داد یا خیر.
این مهاجم همیشه نسبت به برنامه‌های بازنشستگی خود دلسرد بوده و صرفاً اصرار دارد که این کار را با شرایط خاص خودش انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала