Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه پرز به ستاره بارسا؛ جنجال فیگو دوباره تکرار می‌شود؟

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب امباپه، حالا توجه خود را به سمت عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا معطوف کرده و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید ماه‌ها تلاش کرد تا امباپه را به صورت آزاد به خدمت بگیرد، اما این بازیکن فرانسوی در دقیقه 90 به کهکشانی‌ها پشت کرد و قرارداد خودش را با پاریسن‌جرمن تمدید کرد.
حالا فلورنتینو پرز و همکارانش به دنبال بدیل برای امباپه اند و چندین و چند ستاره را زیر نظر دارند. در همین حال از اسپانیا خبر می‌رسد که سران رئال مادرید، عثمان دمبله ستاره ناراضی بارسلونا را زیر نظر دارند و می‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند.
طبق گزارش Esport3، پرز از درخشش این بازیکن در نیم فصل دوم شگفت زده شده و می‌خواهد با پولی که برای امباپه کنار گذاشته بود، هموطن وی را به خدمت بگیرد.
دمبله در سال 2022 بسیار هیجان‌انگیز بوده و تنها در 21 بازی، 13 پاس گل ساخته و بالاتر از همه در جدول بهترین پاسوران لالیگا قرار گرفته است.
با این حال، اگر این شایعه درست باشد و دمبله تصمیم بگیرد به رقیب سنتی و سرسخت بارسا بپیوندد، به اعتبار خود لطمه زیادی خواهد زد و به فیگوی جدید مبدل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала