Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سیتی: کلوپ اولین کسی بود که به من تبریک گفت

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
ایلکای گوندوگان فاش کرد که یورگن کلوپ یکی از اولین افرادی بود که قهرمانی منچسترسیتی را به او تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب این هفته، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار شد و منچسترسیتی با غلبه بر استون ویلا، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
این بُرد برای سیتی راحت نبود و تا دقیقه 70 به نظر می‌رسید که سیتی قهرمانی را به لیورپول واگذار خواهد کرد زیرا با نتیجه 0-2 از حریف عقب افتاده بود.
پپ گواردیولا سرمربی سیتی اما تعویض طلایی انجام داد و گوندوغان از روی نیمکت آمد و دو گل زد در عرض 5 دقیقه، با نتیجه 2-3 از حریف پیش افتاد.
این برد دراماتیک باعث شد سیتی تنها با یک امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
بدون شک گوندوغان مهمترین و بهترین بازیکن زمین بود و سرنوشت لیگ را با گُل‌هایی که به ثمر رساند، تغییر داد.
این بازیکن می‌گوید که پس از قهرمانی، یورگن کلوپ اولین فردی بوده که با او تبریکی گفته و بخاطر گُل‌هایی که زده، سرمربی آلمانی به او حسادت نکرده‌است.
گوندوغان که به مدت 4 سال و بین‌ سال‌های 2011-2015، زیر نظر کلوپ بازی کرده، در مورد سرمربی آلمانی به Sport1 گفت:" او یکی از اولین کسانی بود که من تبریک گفت. ما همیشه با نهایت احترام با یکدیگر رفتار کرده‌ایم. او یک فصل بسیار خوب دیگر را با لیورپول پشت سر گذاشت و زندگی را برای ما بسیار سخت کرده‌بود. او فقط یک مربی برجسته است و این را در طول سال ها نشان داده است."
این در حالی‌ست که تیم کلوپ لیگ را در رده دوم به پایان رساند و با وجود نزدیک شدن به جام، موفق به کسب آن نشد زیرا گوندوغان همه چیز را تغییر داد و سیتی به جام دست یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала