Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه تصمیم لوا را تغییر داد؛ پولندی خواهان حضور در رئال

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
رادیو کادنا سر مدعی است که پینی زاهاوی، روبرت لواندوفسکی را به رئال مادرید پیشنهاد کرده و اولویت بازیکن لهستانی بازی برای کهکشانی‌ها است.
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه که ماه با رئال مادرید لینک شده بود، با تمدید قراردادش و دوام حضورش در پاریسن‌جرمن، همه برنامه‌های تیم اسپانیایی را برهم زد و پرز و همکارانش حالا باید برنامۀ نو بریزند و ستاره‌هایی دیگری را برای تقویت تیم شان به خدمت بگیرند.
تصمیم امباپه بالای برخی بازیکنان نیز تأثیرگذار بوده و رادیو کادنا سر مدعی است که لواندوفسکی یکی از کسانی است که از این موضوع متأثر شده و می‌خواهد به جای پیوستن به بارسلونا، راهی مادرید شود و برای کهکشانی‌ها به میدان برود.
کادنا سر همچنان مدعی است که پینی زاهاوی موکل خودش را به رئال مادرید پیشنهاد کرده و گفته است که اولویت او بازی برای رئال مادرید است.
رئال مادرید تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، در مورد فعالیت‌هایش در بازار نقل‌وانتقالات اطلاعات بیرون نخواهد داد و پس از مشخص شدن قهرمان اروپا، در مورد بازیکنانی که به خدمت می‌گیرد، بروز رسانی خواهد کرد و به این پیشنهاد نیز پاسخ خواهد داد.
لوا در حالی به رئال مادرید پیشنهاد شده که رسانه‌های اسپانیایی قبل از این از توافق سه ساله وی با بارسلونا خبر داده بودند و مدعی بودند که بزودی این انتقال نهایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала