Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین مصاحبه "اریک تن‌هاگ" به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
سرمربی جدید باشگاه منچستریونایتد برای نخستین‌بار با سایت باشگاه انگلیسی مصاحبه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ارینگ تن‌ها، سرمربی هالندی و اسبق باشگاه آژاکس چندی پیش به صورت رسمی هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت.
این مربی هالندی امروز و برای نخستین‌بار به عنوان مربی با سایت رسمی باشگاه منچستر مصاحبه کرده.
در این بستۀ خبری نگاهی داریم به مهم‌ترین صحبت‌های او:
برای شروع فصل جدید، چه احساسی دارید؟
تن‌هاگ:"بی‌صرانه منتطر کار کرده در این تیم هستم. اشتیاق فراوانی برای این شغل در چنین باشگاهی با این تاریخ پرافتخار و غنی دارم و آن را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم. همه می‌دانیم که در حال حاضر شرایط تیم خوب نیست و ما چالش بزرگی را در پیش داریم."
پیش‌بینی تان در خصوص آینده منچستر چیست؟
تن‌هاگ:"در ابتدا کار باید شرایط موجود را بپذریم اما این را نیز باید بندانیم که این تیم و این باشگاه در فصل 2021 – 2022 در جایگاه دوم قرار داشت. این ظرفیت وجود دارد و اکنون نوبت ماست که آن را به نتیجه برسانیم."
در مورد سبک بازی تیم؟
تن‌هاگ:"مهم هویت و فلسفه منچستریونایتد است. ما نباید سراغ فوتبال من برویم. باید بر مبنای فوتبال تهاجمی باشد. برای تهاجمی بازی کردن، باید ساختارهایی را ایجاد کنیم. بازیکنان باید متحد شوند تا یک تیم تشکیل دهند و بتوانند با حریف مقابله کنند."
در مورد بازیکننان؟
"من باید روابط جدیدی را با بازیکنانم ایجاد کنم.بازیکنان من انتظارات بالایی از خودم دارم و به همان میزان، از بازیکنانم مطالبه‌گر خواهم بود. آن‌ها باید با هم همکاری کنند و هر روز بهترین عملکرد را ارائه کنند. برای من خوب بودن کافی نیست؛ باید بهتر از آن باشیم."
در مورد کسب جام؟
تن‌هاگ:"من رویاپرداز نیستم و روز به روز جلو می‌روم. تصمیماتم را هم بر اساس منطق می‌گیرم. ما به یک مفهوم درست و افرادی مناسب در مجموعه خودمان نیاز داریم. وقتی شما یک پروژه را اجرا می‌کنید، بردن عناوین است که اهمیت دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала