Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی بارسا در مورد "ترائوره" مشخص شد

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات می‌گوید که بارسلونا بند خرید دائمی آداما ترائوره را فعال نخواهد کرد و این بازیکن به ولورهمپتون برخواهد گشت.
به گزارش اسپوتنیک، زمستان گذشته و پس از آن که بارسلونا از تمدید قرار عثمان دمبله ناامید شد، آداما ترائوره را از ولوز به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت گرفت و قصد داشت ستاره فرانسوی را بفروشد و این بازیکن را جانشین وی سازد.
این وینگر اسپانیایی 17 بازی برای کاتالان‌ها در تمامی رقابت ها انجام داده که 9 بازی ان فیکس بود و 4 گُل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.
عملکرد این بازیکن را می‌شود خوب توصیف کرد اما رضایت مدیران بارسلونا را حاصل نکرده و به نظر می‌رسد که بند دائمی قرارداد وی فعال نخواهد شد.
این موضوع را فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات مطرح کرده و می‌گوید:" بارسلونا گزینه خرید دائمی آداما ترائوره را فعال نخواهد کرد. در قرارداد قرضی وی 30 میلیون یورو گنجانیده شده، اما بارسا پول زیادی را برای آداما خرج نخواهد کرد."
بارسلونا امیدوار بود آداما را فراسیسکو ترینکائو که از این تیم در ولوز به صورت قرضی حضور دارد، معاوضه کند اما تیم لیگ برتری حاضر به مبادله بازیکن نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала