Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه پس از تمدید با پی‌اس‌جی: بهترین تصمیم ممکن را گرفتم، برای رئال و پرز احترام قائلم

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
کلیان امباپه که به تازگی با پاریسن‌جرمن تمدید کرده است، در یک نشست خبری تصمیم خودش را بهترین تصمیم ممکن عنوان کرد و اظهار داشت که برای خوشحالی خودش تصمیم گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب این هفته و قبل از آخرین بازی فصل پی‌اس‌جی برابر متز، تصمیم نهایی کلیان امباپه مشخص شد و در کمال تعجب ستاره فرانسوی اعلام کرد که در پاریس خواهد ماند و قرارداد خودش را تمدید کرده‌است.
این تصمیم کلیان سبب خشم هواداران رئال مادرید شد زیرا وی با این باشگاه به توافق نهایی دست یافته بود و انتظار می‌رفت در پایان فصل انتقالش را به این باشگاه اعلام کنند.
با این حال کلیان امباپه در نشست خبری که بعد از ظهر امروز بخاطر تمدید قراردادش برگزار شده بود و ناصر الخلیفی نیز وی را همراهی می‌کرد، به دفاع از تصمیم خودش پرداخت و اعلام کرد که برای رئال و به خصوص شخص پرز بسیار احترام قائل است.
وی در مورد تصمیم خودش گفت:" من فقط برای خودم تصمیم گرفتم و بهترین تصمیم را گرفتم."
امباپه در مورد باشگاه رئال مادرید و توافق با این باشگاه گفت:" من برای رئال مادرید و فلورنتینو پرز احترام قائلم. آن‌ها همه کارها را برای من انجام دادند و سعی کردند من را بسیار خوشحال کنند، به همین دلیل مجبور شدم شخصاً با او(پرز) تماس بگیرم، ما رابطه نزدیکی داریم."
کلیان در مورد احتمال حضور در رئال در سال‌های آینده گفت:" نم‌دانم در آینده چه خواهد شد و سه سال دیگر کجا خواهم بود. از حضور در اینجا خوشحالم و امیدوار بتوانم به افتخارات زیادی دست پیدا کنم."
او پیامی به هواداران رئال مادرید ارسال کرد و گفت:" می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم، زیرا آن‌ها همیشه من را به عنوان یکی از خود شان پذیرفتند. من ناامیدی آنها را درک می‌کنم و امیدوارم آن‌ها متوجه شوند که تصمیم گرفتم در کشورم بمانم."
ادامه دارد...
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала