Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه الخلیفی به رئال: پول برای امباپه مسئله مهم نیست، تباس از ما می‌ترسد

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن‌جرمن، در نشست خبری تمدید قرارداد کلیان امباپه، اعلام کرد که آن‌ها بهترین بازیکن جهان را در فرانسه حفظ کرده‌‎اند و با وی به دنبال کسب جام‌های بیشتر اند.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب و در حالی که همه فکر می‌کردند کلیان امباپه به رئال مادرید خواهد پیوست، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن‌جرمن دست به کار بزرگی زد و ستاره فرانسوی را به ماندن و تمدید قرارداد تا 2023 راضی کرد.
این موضوع شوک بزرگی به هواداران رئال مادرید و به خصوص فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه بود زیرا وی مدت‌ها برای جذب امباپه تلاش کرده بود و پس از توافق شخصی با خود بازیکن انتظار پایان فصل و اعلام جذب کلیان را می‌کشید.
الخلیفی اما همه چیز را بر عکس کرد و حالا پیروزی خود را جشن می‌گیرد. وی در نشست خبری تمدید قرارداد امباپه اعلام کرد که این ستاره فرانسوی با قلب خودش تصمیم به ماندن گرفته و آن‌ها توانسته اند بهترین بازیکن جهان را در فرانسه حفظ کنند.
الخلیفی در این مورد گفت:" امباپه بهترین بازیکن جهان است. ما روی بازیکنانی سرمایه‌گذاری می‌کنم که برای برنده شدن ما کمک کنند. ما یک بازیکن بسیار با شکوه، یک ستاره و مهم را در فرانسه حفظ کردیم. این اتفاق بزرگی است و ما بهترین بازیکن جهان را حفظ کردیم. این اتفاق بزرگی است و باید بخاطرش خوشحال باشید."

وی در مورد شکایت رئیس لالیگا واکنش نشان داد و گفت:" من برای لالیگا احترام بسیار زیادی قائل هستم و آن‌ها نیز باید برای ما احترام بگذارند. در حال حاضر ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم و این خیلی مهم است. تباس ممکن می‌ترسد که لیگ 1 بهتر از لالیگا باشد. ما به کار خود متمرکز هستیم و به دیگر گوش نمی‌دهیم."

رئیس پی‌اس‌جی به رئال کنایه زد و گفت:" پول برای کیلیان امباپه مهم ترین چیز نیست. یک باشگاه دیگر در اسپانیا وجود دارد که می تواند بسیار بیشتر از ما پول بدهد. روژه ورزشی مهم‌ترین نکته برای امباپه بود."

الخلیفی در ادامه از خانواده امباپه تشکری کرد و گفت:" از خانواده و همه کسانی که برای تمدید قرارداد امباپه تلاش کردند، تشکری می‎کنم. از زمانی که امباپه را از موناکو به‌خدمت گرفتیم، چیزی که در مورد او دوست داریم این است که او همیشه در مورد فوتبال صحبت می‌کرد و فقط به فوتبال فکر می‌کرد. وقتی به پاریسن‌جرمن آمدیم، گفتیم که ما عاشق پاریس و فرانسه بودیم و می‌خواستیم هر کاری انجام دهیم تا عناوین بیشتری کسب کنیم. ما می‌خواهیم قهرمانی‌های بیشتری کسب کنیم. ما همین دیدگاه را در حال حاضر داریم تا با امباپه بیشترین پیروزی را کسب کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала