Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد زیدان به سینه الخلیفی؛ امباپه نیامد زیزو مربی پاریس نمی‌شود+ عکس

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، پیشنهاد پاریسن جرمن برای هدایت این تیم را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که کیلیان امباپه پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد؛ حالا هواداران این تیم حداقل می‌توانند نفس راحتی بکشند که یکی از اسطوره‌های بزرگ و تاریخ آنها به جمع پاریسی‌ها نخواهد پیوست.
با توجه به این‌که مائوریسیو پوچتینو در آستانه اخراج از پی‌اس‌جی قرار گرفته؛ ناصر الخلیفی مدیرعامل این باشگاه به عنوان بخشی از بازسازی پیرامون امباپه، به دنبال یکی از اساطیر رئال رفت.
دیاریو آ اس مدعی شده که اما زین الدین زیدان علاقه‌ای به این پُست ندارد و همچنانRMC Sport در سوی مقابل از تماس الخلیفی با زیزو خبر داده که مرد کهکشانی اصلا به آن توجه نمی‌کند.
اول از همه، زیدان طرفدار مارسی است و رفتن به پاریسن‌جرمن یک خیانت به ابعاد بزرگ در فرانسه خواهد بود. علاوه بر این، زیدان مشتاق است منتظر بماند و ببیند دوره بعدی جام جهانی چگونه خواهد بود. اگر دیدیه دشان تیم ملی فرانسه را ترک کند، زیدان بهترین گزینه برای تصاحب این تیم است.
در هر صورت، به نظر می‌رسد اطلاعات کمی در مورد این‌که جانشین پوچتینو چه کسی می‌تواند باشد، وجود دارد. پس از گذراندن چندین مربی خوب در بین نخبگان اروپایی، انتخاب بعدی آنها یک بار دیگر با تنها هدف آوردن لیگ قهرمانان به پارک دو پرنس انجام خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала