Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌های تابستانی رئال پس از انکار امباپه

© REUTERS / Juan MedinaSantiago Bernabeu stadyumu
Santiago Bernabeu stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2022
عضو شوید
بعد از پایان دراماتیک حماسه کیلیان امباپه و تمدید او با پاریسن‌جرمن؛ روی احساسات رئالی‌ها آب سرد ریخته شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسن‌جرمن؛ سنگ بنای برنامه ورزشی رئال مادرید برای سال‌های آینده را تشکیل می‌داد و بدون او حالا کل استراتژی مادرید مجبور به تجدید نظر می‌شود.
شایعات رئال را قویاً با آنتونیو رودیگر مرتبط می‌دانند و قبلاً اورلین چوآمنی ظاهراً مورد توجه بوده است. واکنش فلورنتینو پرز به بزرگ‌ترین بازیکن تابستانی که آنها را در محراق توجه همه جهان گذاشت باید مشخص شود.
با آن‌که رسانه‌ی آ اس مدعی شده که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد اما استراتژی رئال در تابستان امسال روی امباپه متمرکز بود و بدون او، محتمل‌ترین اتفاق این است که رئال بیشتر به رشد وینیسیوس جونیور و رودریگو اعتماد کند. اولی در این فصل به یکی از ستاره‌های لالیگا تبدیل شده، در حالی‌که تعداد کمی از بازیکنان تأثیری چون رودریگو را در لیگ قهرمانان را داشته‌ است.
با این حال، آنها این ایده را رد نمی‌کنند که لوس بلانکوس ممکن است به یک فرصت بازار دست یابد. علاقه قبلی به روبرت لواندوفسکی ممکن است با تلاش مُهاجم پولندی برای انتقال دوباره افزایش یابد.
لواندوفسکی به بارسلونا پیوند خورده اما یکی دیگر از اولویت‌های بارسلونا وجود دارد که می‌تواند رئال مادرید را نیز مورد توجه قرار دهد. یک فرانسوی دیگر، عثمان دمبله.
قرارداد این بازیکن 25 ساله با بارسلونا تمام شده و اگرچه ژاوی همچنان مشتاق حفظ او است، کاتالان‌ها ممکن است نتوانند با دستمزدی که پرز می‌تواند به او پیشنهاد دهد رقابت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала