Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکاسل در آستانۀ جذب دروازه‌بان منچستر + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش رسانه‌ها، باشگاه نیوکاسل در آستانۀ جذب دروازه‌بان منچستریونایتد قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه مالکیت باشگاه نیوکاسل انگلیس در اختیار عربستانی‌های قرار گرفت، آنها در تلاش هستند تا این باشگاه قدیمی را به یکی از قطب‌های فوتبال انگلیس تبدیل کنند.
طبق گزارش‌ها، دین هندرسون در آستانه‌ پیوستن به نیوکاسل قرار دارد. دروازه‌بان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس برای انجام مذاکرات روز چهارشنبه در نیوکاسل بود و 99 درصد این معامله انجام شده است.
به نظر می‌رسد هندرسون برای به دست آوردن دقایق بازی بیشتر در فصل آینده جهت اینکه بتواند توانایی‌هایش را به گرت ساوتگیت نشان دهد، به دنبال این انتقال است.
از سوی هم، در منچستریونایتد با وجود دروازه‌بانی چون داوید دخیا فرصتی برای دیگر دروازه‌بانان فراهم نمی‌شود.
نیوکاسل در نیم فصل بازیکنانی نظیر "تریپیر" را به "سنت جیمز پارک" آوردند اما در تلاش هستند تا از حالا بتوانند برای فصل بعد بازیکنان خوبی را جذب کنند. در همین راستا آنها ابتدا قصد دارند خط دروازه تیم خود را ترمیم کنند.
گفتنی است که نیوکاسل تیمی که قبل از اتمام نیم فصل اول فصل جاری لیگ جزیره در اختیار مالکان عربستانی قرار گرفت، با چندین خرید زمستانی از منطقه سقوط گریخت و اکنون مالکان متمول این تیم ریشه‌دار در فکر برنامه‌ریزی برای قدرت‌ نمایی در فصول آینده هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала