Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: "امیددارم سال‌های زیادی اینجا بمانم"

© AP Photo / Christophe EnaИгрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду "Золотой мяч" в Париже, Франция
Игрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду Золотой мяч в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال می‌گوید که خوشحال است در این باشگاه برای زمان زیادی بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید از خوشحالی خود در مادرید سخن زده و می‌خواهد که در آینده‌ای قابل پیش‌بینی به حرفه‌ی خود در این باشگاه ادامه دهد. این بازیکن اخیراً به پاس قدردانی از دوران حرفه‌ای برجسته‌اش که باعث شد به یک اسطوره باشگاه تبدیل شود، جایزه "MARCA Leyenda" را دریافت کرد.
مودریج در سال 2012 از تاتنهام به رئال منتقل شد و سال اول را در پایتخت اسپانیا پشت سر گذاشت، اما از آن زمان به یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ تبدیل شده است. مودریچ یکی از محبوب‌ترین هواداران رئال است و این بازیکن فاش کرده که تمام تلاشش را می‌کند تا محبت‌هایش را با نمایش‌های داخل زمین جبران کند.

او در مراسم گالا (مارکا) گفت: "من می‌دانم که هواداران چقدر من را دوست دارند، آنها آن را در بازی‌ها، در خیابان به من نشان می‌دهند. این باور نکردنی است، من از عشقی که هر روز به من نشان می‌دهند سپاسگزارم. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم. من پیراهن مادرید را پوشیدم تا این محبت را جبران کنم."

مودریچ در 10 سال حضور در لوس بلانکوس، 18 جام از جمله چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و همچنین توپ طلا را در سال 2018 کسب نمود و هژمونی طولانی مدت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را شکست.

پس از یک دوره طولانی و باشکوه، این بازیکن 36 ساله در مادرید احساس می‌کند که در خانه خود است و امیدوار است روزی در این باشگاه بازنشسته شود. او اضافه کرد: "مادرید همه چیز است، خانه من است، من در این باشگاه احساس خوشحالی می‌کنم، از همان لحظه اول چیزی شگفت انگیز بود. احساس می‌کنم بخشی از مادرید هستم، من یک مادریدیستای دیگر هستم و این برای مادام العمر است. امیدوارم بتوانم در مادرید بازنشسته شوم. مادرید خانه من است، من در این باشگاه احساس خوشحالی می‌کنم، در این شهر بسیار مورد علاقه مردم هستم. خانواده من نیز بسیار خوشحال هستند، بنابراین امیدوارم سال‌های بیشتری ادامه دهم و امیدوارم کار حرفه‌ای ام را در اینجا تمام کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала