Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: کامبک برابر سیتی دشوار و حذف پی‌اس‌جی لذت‌بخش بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، هنگام دریافت جایزه اسطوره‌ مارکا، در مورد کامبک‌های رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت که کامبک برابر سیتی دشوار بود و حذف پی‌اس‌جی لذت‌بخش.
به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید، امشب در مراسمی که توسط نشریه مارکا در کازینوی مادرید برگزار شده بود، جایزه اسطوره‌ مارکا را دریافت کرد.
وی هنگام سخن‌رانی که شدیدا احساسی هم بود، در مورد موفقیت‌های آخر رئال مادرید صحبت کرد و بابت جایزۀ که دریافت کرده، از خانواده، نزدیکان و باشگاه رئال مادرید سپاس‌گزاری کرد.

مودریج در مورد دریافت این جایزه گفت:" جایزه خاصی است و بسیار احساساتی هستم. افتخار بزرگی‌ست که در کنار این اسطوره‌ها(اشاره به مهمانان ویژه) در این جا باشم. می‌دانم که در رئال مادرید مرا دوست دارند و این فوق‌العاده است. بخاطر عشق آن‌ها تلاش می‌کنم. سعی می‌کنم که در هر بازی بهترین عمل‌کردم را داشته باشم و پاسخ این عشق را بدهم. از نظر من رئال مادرید همه چیز است. رئال مادرید خانه من است. این لحظات مرا خوشحال می‌کند. من هم یک رئالی هستم. سعی می‌کنم به هواداران تیم های دیگر احترام بگذارم و آنها نیز این احترام را حس می کنند."

مودریچ در مورد کامبک‌های رئال نیز صحبت کرد و گفت: "سخت‌ترین بازی، بازی مقابل منچسترسیتی بود، زیرا تقریباً فرصتی باقی نمانده بود، اما تیم و هواداران تا پایان به کامبک باور کردند زیرا این بخشی از DNA این باشگاه است. در نهایت ما این کار را انجام دادیم. لذت بخش‌ترین بازی با پاریسن ژرمن بود؛ 15 یا 20 دقیقه دیوانگی بود، زیرا توضیح آنچه در شب های لیگ قهرمانان در برنابئو اتفاق می افتد بسیار دشوار است."
لوکیتا در پایان از همه سپاسگزاری کرد و گفت:" می خواهم از مارکا برای این جایزه تشکر کنم. دریافت جایزه از چنین رسانه مهمی نه تنها در اسپانیا بلکه در سراسر جهان باعث افتخار است. حضور در کنار چنین ورزشکاران و بانوان بزرگی باعث افتخار است. می‌خواهم از خانواده‌ام و کسانی که در کنارم هستند، هم تیمی‌هایم و مربیانی که در تمام این سال‌ها داشتم تشکر کنم. من همیشه می گویم که عناوین جمعی را به عناوین فردی ترجیح می دهم، اما حقیقت این است که از این جایزه بسیار خوشحالم."
مودریچ در حالی این جایزه را دریافت کرده که قبل از وی ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش چون کریستیانو، مایکل جردن، گسول، رونالدو نازاریو، دل بوسکه، فرناندو آلونسو، محمدعلی، بولت، مسی، نادال، لوئیز آراگونس، پاکو خنتو، دی استفانو، آنخل نیتو، کرابوف، بایستروی، نیکی لائودا، کارلوس ساینز و پله برندۀ این جایزه شده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала