Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری هواداران رنجرز و فرانکفورت قبل از آغاز فینال لیگ اروپا

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики во время матча Англия - Дания на Трафальгарской площади
Болельщики во время матча Англия - Дания на Трафальгарской площади - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
هواداران دو تیم گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت که برای تماشای بازی‌ تیم‌های شان به شهر سویای اسپانیا آمده‌اند، قبل از آغاز فینال با هم درگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم آینتراخت فرانکفورت و گلاسکو رنجرز، امشب در ورزشگاه "رامون سانچس پیسخوان" شهر سویا اسپانیا، در فینال رقابت‌های لیگ اروپا، به مصاف هم خواهند رفت و دیده شود که کدام تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.
هر دو باشگاه دارای تعداد زیادی هوادار وفادار هستند و بسیاری از هواداران با وجود نداشتن تکت برای فینال در ورزشگاه سانچز پیزخوان با ظرفیت 43000 نفر، این سفر را انجام زیرا تیم‌های بعد از 40 و 50 سال قهرمانی اروپا را تجربه خواهد کرد.
تنها حدود 10000 تکت برای هواداران هر باشگاه در نظر گرفته شد. یوفا از کسانی که تکت ندارند خواست به سویا سفر نکنند و در مورد خطرات خرید تکت در بازار سیاه هشدار داد.
با این حال گفته می‌شود که صد هزار اسكاتلندی و 80 هزار آلمانی به سویا رفته اند و دو ساعت مانده به فینال، درگیری شدیدی بین دو طرف شکل گرفته است و هواداران دو تیم دست به آشوب زده‌اند.
دو طرف به سوی هم اشیا پرداخت می‌کند و حرف‌های زشتی به کار می‌برند و همین موضوع سبب شده تا پولیس مداخله کند و برای سرکوب آشوب گران اقدام کند.
حالا دیده شود که در ورزشگاه هواداران دو طرف چه خواهند کرد و این دیدار در فضا آرام برگزار خواهد شد و یا آشوب‌ها به ورزشگاه نیز کشیده خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала