Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت رئال فینال چمپیونزلیگ است، نه امباپه

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید در آستانۀ فینال لیگ قهرمانان اروپا، خودش را با قضیه انتقال امباپه درگیر نخواهد کرد زیرا دیدار با لیورپول در اولویت قرار دارد نه آینده ستاره فرانسوی.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید به تاریخ 28 می یک بازی بسیار سرنوشت‌ساز در پیش دارد و باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف لیورپول برود. رئال در صورتی که به عنوان قهرمانی برسد، چهاردهمین جام را بالای سر خواهد برد و دست‌نیافتنی‌تر خواهد شد.
با این حال آینده کلیان امباپه نیز با این باشگاه گره خورده و ستاره فرانسوی اعلام کرده که در همین تاریخ در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
با این وجود رئال مادرید تا پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول سکوت خواهد کرد و مواضع معمول خود را حفظ خواهد کرد.
ایده مدیران رئال مادرید این است که از هیاهو جلوگیری کنند و مانع ایجاد نارامی در رختکن شوند. آن‌ها قصد دارند که یک روز پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا موضع رسمی خود را اعلام و در صورتی که تصمیم امباپه پیوستن به این تیم باشد، قرارداد وی را رسمی کنند.
حالا دیده شود که مدیران رئال چگونه این دو موضوع بسیار مهم را مدیریت خواهند کرد و آیا می‌توانند لیورپول را شکست دهند و امباپه را نیز جذب کنند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала