Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گُل فرانسه به هواداران پی‌اس‌جی: برای خداحافطی با "امباپه" آماده شوید

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که امباپه تصمیم نهایی خودش را گرفته است و طی روزهای آینده به رئال مادرید خواهد پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره فرانسوی، اخیراً اعلام کرد که تصمیمش برای ادامه حضور در پاریسن‌جرمن یا رفتن به رئال مادرید را "خیلی زود" مشخص خواهد کرد و این مسئله قطعا وارد آخرین مرحله خود شده است.
انتظار می رود امباپه آینده خود به تاریخ 28 می و قبل از حضور در تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام و خیال همه را راحت کند.
با این حال رسانه‌های مختلف از جمله موندو دیپورتیوو، اطمینان می‌دهند که توافق بین باشگاه رئال مادرید و امباپه هفته گذشته در جریان سفر وی به پایتخت اسپانیا نهایی شده و فقط امضأ قرارداد باقی مانده که طی چند روز دیگر صورت خواهد گرفت.
نشریه گُل فرانسه امروز مدعی شد که رئال مادرید و ستاره پاریسن‌جرمن به توافق 99 درصدی دست یافته اند و امباپه در پنج فصل آینده بازیکن این تیم خواهد بود.
رسانه‌های نزدیک به دوباشگاه حدس می زنند که امباپه قبل یا بعد از هفته پایانی رقابت‌های لیگ 1، جدایی خود از پاریسن‌جرمن را اعلام می‌کند و بازی برابر متز می‌تواند آخرین بازی‌ای باشد که او پیراهن پاریسی‌ها را می‌پوشد.
رئال مادرید به نوبه خود تا فینال لیگ قهرمانان اروپا که در 28 می در پاریس برگزار می‌شود، هیچ چیزی را به طور رسمی اعلام نخواهد کرد. در حال حاضر در رئال مادرید، کسی به جز چهاردهمین قهرمانی اروپا، نمی‌اندیشند و پس از فینال در مورد نقل‌وانتقالات صحبت صورت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала