پوتین: در اوکراین تحت کنترل آمریکا اجزای سلاح های بیولوژیکی ایجاد شده است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает перед работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя
Президент РФ Владимир Путин выступает перед работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت، در اوکراین، تحت کنترل ایالات متحده، اجزای سلاح های بیولوژیکی ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت، در اوکراین، تحت کنترل ایالات متحده، اجزای سلاح های بیولوژیکی ایجاد شده و سازوکارهایی را برای بی ثبات کردن وضعیت اپیدمیولوژیک در کشورهای مستقل المنافع ایجاد شده است.
پوتین در سخنرانی خود در نشست پیمان امنیت جمعی گفت: "اکنون در جریان عملیات ویژه در اوکراین، شواهد مستندی به دست آمده است که در مجاورت مرزهای ما، در واقع اجزایی از سلاح های بیولوژیکی ایجاد شده است. نقض کنوانسیون سلاح های بیولوژیکی. با هدف احتمالی ایجاد سازوکاری برای بی‌ثبات کردن وضعیت اپیدمیولوژیک در کشورهای جدا شده از اتحاد شوروی میباشد.
وی در سخنرانی در اجلاس سازمان پیمان امنیت جمعی یادآور شد که روسیه از مدت ها قبل زنگ خطر را در مورد فعالیت های نظامی-بیولوژیکی ایالات متحده در فضای پس از شوروی به صدا در آورده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала