Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات رئیس بارسا با رئیس یوفا؛ لاپورتا به پرز خیانت می‌کند؟

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
قرار است خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و الکساندر چفرین رئیس یوفا، در حاشیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان، با هم ملاقات کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و لیون به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان راه‌یافته اند و تا چند روز دیگر در تورین به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان فصل 2021-2022 مشخص گردد.
در دیدار نهایی خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رئیس باشگاه لیون مهمانان ویژه یوفا خواهند بود و در کنار رئیس این نهاد بازی را از تماشا نزدیک تخواهند کرد.
موندو دیپورتیوو می‌گوید که لاپورتا در حاشیه این بازی ملاقاتی با الکساندر چفرین خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا اختلافات را کاهش دهد و شرایط را آرام‌تر کند.
پس از افشای پروژه سوپر لیگ رابطه یوفا به سه باشگاه بارسا، رئال و یوونتوس بسیار بد شده و لاپوتا می‌خواهد فضا را آرام کند زیرا بارسا با توجه به شرایط بد مالی و اقتصادی نباید به دنبال حواشی بیشتر باشد.
کارشناسان باور دارند که چفرین در تلاش منصرف کردن بارسا از حضور در پروژه سوپر لیگ است و اگر چنین شود و بلوگرانا کنار بکشد، لاپورتا به پرز رئیس باشگاه رئال مادرید خیانت خواهد کرد.
حالا دیده شود که نتیجه این ملاقات چه خواهد بود و بارسا از سوپر لیگ کنار خواهد رفت یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала