Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ادعای مارکا؛ رئال با امباپه به توافق رسید

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش نشریه اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید با مهاجم ملی پوش پاری‌سن‌‍جرمن به توافق رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد ماجرای پیچیدۀ آینده کیلیان امباپه به فصل پایانی‌اش نزدیک می‌شود و به زودی این ستاره فوتبال تصمیم قطعی‌اش را اعلام خواهد کرد.
امباپه شب گذشته در مراسمی که در فرانسه برگزار شد به این موضوع اشاره کرد و در فصل پیش رو با پیراهن رئال مادرید بازی خواهد کرد.
مارکا هم گزارش کرده که، مهاجم پی‌اس‌جی و باشگاه رئال مادرید هفته گذشته به توافق رسیدند. مذاکراتشان هم در ماه های اخیر به نتیجه رسید.
طبق ادعای مارکا، او هفته گذشته با مدیر اجرایی رئال مادرید توافق کرده و به زودی او را در رئال مادرید خواهیم دید. امباپه قرار است روز 28 می 2022 تصمیم نهایی خود که انتقال به رئال مادرید خواهد بود را اعلام کند.
کیلیان امباپه که از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و در پایان فصل جاری قراردادش منقضی می‌شود، در این مدت در 216 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 168 گل‌زده و 87 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала