رسانه: غرب با نادیده گرفتن سخرانی پوتین در مونیخ اشتباه بزرگی را مرتکب شد

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
عضو شوید
یک نشریه‌ی آمریکایی در گزارشی نادیده گرفتن سخنرانی پوتین در کنفرانس مونیخ رااشتباه بزرگ کشور های غرب تلقی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، هارلان اولمن، روزنامه نگار در مقاله ای برای نشریه هیل نوشت: غرب با نادیده گرفتن سخنرانی مونیخ رهبر روسیه در سال 2007 اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
در متن مقاله آمده است: "در کنفرانس امنیتی مونیخ، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، یک "طنز خشمگینانه" علیه ایالات متحده به عنوان "تنها قطب قدرت" و علیه گسترش ناتو به راه انداخت. شرکت کنندگان این جلسه از شدت حملات پوتین شوکه شده بودند، اما در مجموع این سخنان را نادیده گرفتند که این یک اشتباه بود."
وی خاطرنشان کرد که رهبر روسیه واکنش غرب به سخنرانی خود را بی احترامی تلقی کرد.
گفتنی است پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بیاناتی اظهار گفته بود که مقصر عواقب جهانی تحریم ها علیه روسیه بر عهده کشورهای غربی است که آماده اند بقیه جهان را به خاطر تسلط خود قربانی کنند.
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد: تعدادی از کشورها در حال حاضر با تهدید گرسنگی مواجه هستند و در صورت ادامه تحریم ها علیه روسیه، اتحادیه اروپا نیز ممکن است با عواقبی مواجه شود که بازگشت آن دشوار است.
رهبر روسیه تصریح کرد: تقصیر تمام و کمال بر گردن نخبگان کشورهای غربی است که برای حفظ سلطه جهانی خود آماده‌اند بقیه جهان را قربانی کنند.
وی افزود: روسیه به نوبه خود با اعتماد به نفس با چالش‌های خارجی مبارزه میکند که هم به لطف سیاست‌های مسئولانه کلان اقتصادی سال های اخیر و هم به لطف راه‌حل های سیستمی برای تقویت حاکمیت اقتصادی و امنیت فناوری و غذایی است.
رهبر روسیه خاطرنشان کرد: شرکت‌های تولیدی ما به تدریج در حال پر کردن جایگاه‌های بازار داخلی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала