Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست خانوادگی مسی، مقصر اصلی جدایی وی از بارسا را معرفی کرد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
آلفونسو آگیلرا روزیکه، دوست خانوادگی مسی، شدیداً از جرارد پیکه مدافع بارسلونا انتقاد کرده و مدعی است که وی به لاپورتا گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند.
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا از زمانی که جانشین ماریو بارتومئو شد، قول داد که لیونل مسی به هر طریقی در باشگاه بارسلونا حفظ خواهد شد. اما وضع بغرنج مالی بارسا سبب شد تا لاپورتا تابستان گذشته قادر به تامین منابع مالی لازم برای حفظ وی نشود.
در نهایت مسی از بارسا جدا شده و به پی‌اس‌جی رفت. مسی که حتی کاهش 50 درصدی دستمزد خود در بارسلونا را پذیرفته بود، به دلیل با ناتوانی بارسا در تامین منبع مالی تصمیم خود برای جدایی را رسمی کرد و راهی پاریس شد.
پس از جدایی وی افراد زیادی در روند خروج وی از بارسا مقصر شناخته شدند و انگشت انتقاد بیشتر به سمت لاپورتا و جرارد پیکه بلند شد.
با این حال جرارد پیکه روز گذشته در گفت‌وگو با گری نویل اعتراف کرد که دیدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد برایش سخت بوده و گریه کرده‌است.
آلفونسو آگیلرا روزیکه، دوست خانوادگی مسی اما می‌گوید که جرارد پیکه دروغ می‌گوید و وی به لاپورتا گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند.
وی در استوری انستاگرام در این مورد نوشت:" پیکه تو خیلی دروغ‌گو هستی. نه تنها گریه نکردی که به لاپورتا ​​گفتی که اگر می‌خواهد یک تیم برنده بسازد، باید مسی را بفروشد. همان مسی که وقتی کسی تو را نمی خواست، تو را از ساراگوسا نجات داد."
این واکنش آگیلرا، سبب شده تا انتقادات تندی از پیکه صورت گیرد و برخی از هواداران بارسلونا هشدار داده‌اند که اگر این موضوع ثابت شود، دیگر هیچ احترامی به مدافع کاتالانی نخواهند داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала