تغذیه همزمان غذا و قهوه خطرناک است

© Photo / Pixabayقهوه چگونه با افسردگی مبارزه میکند؟
قهوه چگونه با افسردگی مبارزه میکند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
متخصص تغذیه خواستار ترک ترکیب قهوه و غذا شده است.
به گزارش اسپوتنیک، نفیدوف متخصص تغذیه روسی اظهار داشته است که نوشیدن قهوه در جریان غذا خوردن و بلافاصله بعد از آن مانع جذب زینک، آهن، منیزیم اختلال میشود.
ناتالیا نفدووا، متخصص تغذیه و تغذیه در مصاحبه ای به رادیو اسپوتنیک گفت: چرا نباید در طول وعده های غذایی و بلافاصله بعد از آن قهوه بنوشید. او توضیح داد که چگونه می توان نوشیدنی را تا حد ممکن سالم کرد.
Кофе из гейзерной кофеварки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
زن آمریکایی به دلیل مشاجره بر سر طعم قهوه شوهر پیرش را کشت
این متخصص تغذیه هشدار داد: یک گیلاس قهوه صبحانه از نظر تامین تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن بهترین انتخاب نیست.
نفدووا گفت: "قهوه حاوی کلات های است که فلزات را جمع می کند و از جذب طبیعی آنها جلوگیری می نماید. اگر دائما قهوه را با غذا بنوشید، شما زینک، آهن و منیزیم کمتری دریافت خواهید کرد."
این متخصص تغذیه نوشیدن قهوه را نیم ساعت بعد از غذا توصیه می کند تا مواد مفیدی که با غذا دریافت می کنیم جذب شود.
Девушки разговаривают в кафе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
چه نوع غذا باعث سردردی می گردد؟
نفدووا افزود: علاوه بر این، تحت تأثیر کافئین، یکی از مهمترین عناصر - کلسیم - از بدن دفع می شود. به گفته وی، حدود یک گیلاس قهوه برای کاهش 12 میلی گرم کلسیم کافی است. وی معتقد است برای صاف کردن این اثر، می توانید شیر را به نوشیدنی اضافه کنید.
بهتر است قهوه را با شیر بنوشید که فقط حاوی کلسیم است. یا مثلاً قهوه سیاه با یک تکه پنیر باشد. شیر گیاهی نیز مناسب است، اما باید نوشیدنی بدون شکر و غنی شده با ویتامین ها را انتخاب کنید.
او ادامه داده گفت: با افزودن شیر به قهوه، نوشیدنی را به یک میان وعده کامل تبدیل می کنیم.
نفدووا گفت: "500 میلی لیتر کاپوچینو حاوی 206 کیلو کالری است، زیرا شیر زیادی دارد. حدود دو فنجان قهوه است. می توان گفت که این یک میان وعده است، حتی اگر فقط یک فنجان بنوشید."
او گنجاندن نوشیدنی های قهوه حاوی شربت را در رژیم غذایی توصیه نمی کند. متخصص تغذیه مطمئن است که افزودنی های شیرین قهوه را به یک محصول بسیار پر کالری تبدیل می کند که استفاده از آن می تواند باعث وزن اضافی گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала