Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ نا روشن گریزمن؛ ستاره فرانسوی فصل بعد در چه تیمی توپ خواهد زد؟

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
آینده آنتوان گریزمن یکی از موضوعاتی بود که بین گیل مارین، مدیرعامل اتلتیکو مادرید و متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در ضیافت شام روز پنجشنبه در مادرید مورد بحث قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن تابستان گذشته به صورت قرضی با بند خرید دائمی با شرایط خاص اجباری، راهی اتلتیکومادرید شد و قرار بود تا این تیم در پایان فصل برای دائمی کردن قرارداد ستاره فرانسوی 40 میلیون یورو به بلوگرانا بپردازد.
اتلتیکومادرید حالا تلاش دارد تا پرداخت این مبلغ را برای یک فصل دیگر به تعویق بیندازد و قرارداد قرضی گریزمن را برای یک فصل دیگر با شرایط فعلی تمدید کند.
مدیران بارسلونا اما می‌خواهند این قرارداد در پایان فصل دائمی شود و آن‌ها 40 میلیون یورو به دست بیاورند و با پول آن مهاجم جدید بخرند.
این موضوع یکی از موضوعاتی بود که بین گیل مارین، مدیرعامل اتلتیکو مادرید و متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در ضیافت شام روز پنجشنبه در مادرید مورد بحث قرار گرفت و دو طرف به دنبال راه حل اند تا آینده گریزمن مشخص گردد.
بارسلونا به موراتا علاقه دارد و ممکن ستاره اسپانیایی وارد معامله گریزمن گردد و بارسا به جای دریافت پول، موراتا را به خدمت بگیرد.
اتلتیکو می‌داند که در صورت بازگشت گریزمن به بارسلونا، ضربه مالی زیادی به باشگاه کاتالانی وارد خواهد شد، زیرا آنها باید سالانه بیش از 22 میلیون یورو دستمزد و برخی متغییرات را به ستاره فرانسوی پرداخت کند.
با توجه به همین موضوع سران اتلتیکومادرید تلاش دارند تا موراتا را با گریزمن معاوضه کنند و آینده گریزمن و مورتا مشخص گردد.
با این حال هیچ توافقی تا حالا حاصل نشده و مشخص نیست که گریزمن در فصل آینده در بارسلونا توپ خواهد زد و یا در مادرید خواهد ماند و برای اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала