Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها در کمین غارت از بارسا؛ ژاوی مقاومت می‌کند

CC BY 2.0 / Anthony Guillen / FC Barcelona Emblemلوگوی بارسلونا
لوگوی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن برای بازیکن خط میانی بارسلونا که همه او را مورد توجه قرار داده؛ یک چک سفید پیشنهاد می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بازار تابستانی امسال گاوی یکی از ستاره‌هایی است که بیشتر مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارد و خوستگاران زیادی دارد.
غول‌های اروپایی که علاقمند به اضافه کردن او به جمع بازیکنان شان هستند، یکی از آنها پاریسن‌جرمن است.
به گزارش شبکه اسپانیایی ال ناسیونال ناصر الخلیفی رییس این باشگاه به شدت این بازیکن را دوست دارد و به دنبال خرید اوست.
غول فرانسوی که قبلاً فوق ستاره‌های سابق بارسلونا مانند نیمار جونیور و لیونل مسی را در مراحل حساس به خدمت گرفت، می‌تواند با به خدمت گرفتن گاوی ضربه دیگری بر بدن نیم جان بارسا وارد کند. این بازیکن جوان زیر نظر ژاوی هرناندز یک چرخ دنده حیاتی بوده و به گفته منبع فوق پاریسی‌ها مایل هستند تا جایی که به کاتالان‌ها یک چک سفید برای تضمین امضای او ارائه دهند.
با این حال، این گزارش همچنین می‌افزاید که پول در این معامله حیاتی نخواهد بود زیرا این بازیکن 17 ساله علاقه مند به ادامه کار زیر نظر ژاوی است.
قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا در سال 2023 به پایان می‌رسد و این موضوع زنگ خطر در اردوی کاتالان‌ها را به صدا در خواهد آورد اگر آنها نتوانند هافبک را به زودی با قرارداد جدیدی منعقد نکنند، او با بند فسخ 50 میلیون یورویی از دست خواهد رفت.
این ملی پوش اسپانیایی از زمان اولین بازی خود در این فصل در سال گذشته، 48 بازی برای بلوگرانا انجام داده و دو گل و 6 پاس گل به ثبت رسانده است. او یک نیروی پرانرژی در وسط پارک است که عاشق رقابت شدید برای توپ است و معرفی او به خط هافبک پی‌اس‌جی موتور خستگی ناپذیر برای آنها فراهم می‌کند.
پاریسن‌جرمن برای جذب بازیکن بارسلونا با غول‌های انگلیسی و آلمانی رقابت خواهد کرد.
ال ناسیونال فاش کرد که پاریسی‌ها تنها کسانی نیستند که حاضرند تمام راه را برای دستیابی به گاوی انجام دهند. سه پیشنهاد برای این بازیکن 17 ساله وجود دارد، از جمله یکی از قهرمان لیگ یک است. مطمئناً برای بارسلونا نگران کننده است زیرا طبق گزارش‌ها، هر سه قرارداد به هافبک دستمزد بالاتری نسبت به لباس نیوکمپ می‌دهد.
دو طرف دیگر بایرن مونیخ و لیورپول هستند که هدف پی‌اس‌جی را کاندیدای ایده آل برای تقویت خط میانی خود می‌دانند. باواریایی‌ها ممکن است در تابستان سه هافبک خود یعنی مارسل سابیتزر، کورنتین تولیسو و مارکو روکا را از دست بدهند. این امر مستلزم خرید است و جولیان ناگلزمن گاوی را بسیار دوست دارد.
یورگن کلوپ همچنین خوشبین است که سرخ‌ها تمام تلاش خود را برای جذب بازیکن بارسلونا به کار خواهند گرفت و معتقد است که او به خوبی در سیستم آنها جا خواهد گرفت. هم بایرن مونیخ و هم لیورپول در سال‌های اخیر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و پروژه جاه‌طلبانه‌تر از PSG را به گاوی می‌فروشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала