وزیر دفاع بریتانیا از خریداری تسلیحات شوروی برای اوکراین خبر داد

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniتحریم های لندن علیه ریاض
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
والاس وزیر دفاع بریتانیا اعلام نمود که لندن برای اوکراین تسلیحات شوروی و روسی را خریداری می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال می نویسد که بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا گفته است که لندن در حال خرید تسلیحات شوروی و روسیه در سراسر جهان است تا آنها را به اوکراین منتقل کند.
سرگی ناریشکین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
رویارویی لندن با مسکو
به نقل از این نشریه، والاس گفت: "بخش قابل توجهی از وزارت دفاع و وابسته‌های نظامی به دنبال (اسلحه‌های شوروی و روسی) در سراسر جهان هستند. به گفته وزیر دفاع بریتانیا، 23 کشور دارای ذخایر تجهیزات روسی هستند.
والاس گفت: "اگر واقعاً می‌خواهید فردا صبح آنها را به اوکراینی‌ها برسانید تا بتوانند به مبارزه ادامه دهند، آنچه را که می‌توانند انجام دهند، پیدا کنند.
دیمیتری پسکوف، سکرتر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
وی افزود: "فدراسیون روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی را به همه کشورها از جمله امریکا ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی سلاح برای اوکراین باشد، به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала