Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام – آرسنال؛ جدال توپچی‌ها و اسپرز برای کسب سهمۀ لیگ قهرمانان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته و میکل آرتتا، نبرد مهمی را در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارند.
به گزارش اسپوتنیک، با خوشحالی هواداران آرسنال و ناراحتی تاتنهام، تیم ضعیف توپچی ها به دلیل مصدومیت، جام ملت های آفریقا و کووید-19 منجر به به تعویق افتادن دربی شمال لندن در زمین اسپرز شد.
وضعیت دو تیم؛
تاتنهام؛
سخت‌تر از این برای آنتونیو کونته وجود ندارد که فصل بعد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نباشد. اگر تیمش به لیگ قهرمانان نرسد، سخت بتواند ستاره جذب کند. در هر صورت تاتنهام وضعیت دشواری برای گرفتن رده چهارم دارد، اما اصلاً ناامید نیست.
اگر دربی شمال لندن را از آرسنال ببرند فاصله یک امتیاز خواهد شد و آنوقت است که ۲ بازی فینال‌گونه دیگر پیش‌رو خواهند داشت. خبر خوب این که تاتنهام در 7 دربی آخر خانگی به آرسنال نباخته و امشب هم میزبان است.
آرسنال؛
تیم جوانی که میکل آرتتا ساخته واقعاً پیشرفت کرده و به نسبت مهره‌هایی که دارد جایگاه چهارمی برای‌شان عالی است. توپچی‌ها بعد از 3 شکست ناامیدکننده، در 4 بازی آخر برنده شدند و حالا با یک برد دیگر که می‌تواند در دربی باشد رده چهارم را قطعی خواهند کرد.
اتفاق خوب این که آرسنال حتی شانس سوم شدن و گرفتن چلسی را هم دارد. اگر در پایان فصل آرسنال بالای سر چلسی و تاتنهام قرار بگیرد، هواداران‌شان راضی و خشنود خواهند بود.
آخرین جدال
سپتامبر 2021 در دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با نتیجه 3 - 1 از سد تاتنهام بگذرد. اسمیت‌راو، اوبامیانگ و ساکا برای توپچی‌ها و سون برای اسپرز گلزنی کردند.
مصدومان و محرومان
مت دوهرتی، سرخیو رگیلون، ژافه تانگانگا و اولیور اسکیپ مصدومان تاتنهام هستند که به دربی شمال لندن نمی‌رسند. توماس پارتی و کیران تیرنی هم آرسنال را قطعاً در این بازی همراهی نخواهند کرد. بن وایت هم شاید به این دیدار نرسد.
ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام: لوریس، رومرو، دایر، دیویس، امرسون، بنتانکور، هویبیرگ، سسنیون، کولوسوسکی، سون و کین
آرسنال: رمزدیل، سوآرش، هولدینگ، گابریل، تومیاسو، الننی، ژاکا، ساکا، مارتینلی، اودگارد و انکتیا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала