نیروهای مسلح اوکراین غیرنظامیان را از پناهگاه های بمب بیرون وسنگرهای خود را در مکتب ها ایجاد می کنند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
رئیس مرکز کنترل وزارت دفاع ملی روسیه گفت، که نیروهای مسلح اوکراین غیرنظامیان را از پناهگاه های بمب بیرون می کنند و در مکتب ها سنگر می سازند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت: شبه نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی به استقرار سنگرها و سلاح ها در موسسات آموزشی در مناطق وینیتسا و خارکف ادامه می دهند و در لیسیچانسک، جمهوری خلق لوهانسک، غیرنظامیان را از پناهگاه بمب که در آن انبار مهمات تجهیز شده بود بیرون کردند.
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
میزینتسف: غرب، با نادیده گرفتن جنایت های کیف، از تروریستان پشتیبانی می کند
وی تاکید کرد، که نیروهای مسلح روسیه با مردم غیرنظامی به طور انحصاری رفتاری انسانی دارند و به زیرساخت‌های غیرنظامی حمله نمی‌کنند، برخلاف تشکل‌های مسلح اوکراین که همچنان از درمانگاه ها، ساختمان‌های مسکونی، کلیساها، مهدکودک‌ها و کمپ‌های بهداشتی، مکتب ها و دیگر امکانات غیرنظامی برای استفاده از پنهان کردن شبه نظامیان قرار دادن جنگ افزارها کار می گیرند.
او افزود، در موگیلف-پودولسکی، منطقه وینیتسا، در ساختمان مکتب (خیابان پولتاوسکایا، شماره 23)، ملی گرایان و مزدوران خارجی یک نقطه قوی را تجهیز کردند، انبارهایی را با تجهیزات و سلاح های نظامی قرار دادند و در زیرزمین آنها غیرنظامیان را به زور از خانه های مجاور دور کردند. در لیسیچانسک لوهانسک نارودنایا پرسنل نظامی جمهوریخواه نیروهای مسلح اوکراین، با تهدید به خشونت فیزیکی، زنان، کودکان و افراد مسن را از پناهگاه بمب واقع در مکتب شماره 5 بیرون کردند، در حالی که خودشان انبار مهمات، تانک و زره پوش را در آنجا قرار دادند.
میزینتسف گفت: حامل های پرسنل، مسیرهای لیسیوم استخراج شده است، اما مردم محلی عمداً در این مورد مطلع نشدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала