گازپروم هیچ مانعی برای ترانزیت گاز از طریق سوخرانیوکا نیست

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа»
Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
شرکت گازپروم خبر داد، که هیچ مانعی برای ترانزیت گاز از طریق سوخرانیوکا نیست.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کوپریانوف نماینده رسمی "گازپروم" گفت: گازپروم دریافت اطلاعیه ای از اپراتور سیستم حمل و نقل گاز اوکراین درباره پایان ترانزیت از طریق سیستم اطلاعات جغرافیایی سوخرانیوکا از 11 می به دلیل ادعای فورس ماژور را تأیید می کند، اما با این حال، این شرکت تأییدی در این باره ندارد و هیچ مانعی برای کار در این زمینه نمی بیند.
Газокомпрессорная станция на участке газопровода «Ямал–Европа» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
توقف عرضه گاز به پولند از سوی گازپروم تائید نشد
این مقام گفت، که گازپروم امروز یک اطلاعیه رسمی از اپراتور سیستم حمل و نقل گاز اوکراین دریافت کرد مبنی بر اینکه طرف اوکراینی با اشاره به شرایط فورس ماژور، پذیرش گاز برای ترانزیت از طریق سیستم اطلاعات جغرافیایی سوخرانیوکا اوکراین را از ساعت 7:00 روز 11 می متوقف می کند، راه های حمل و نقل منحرف خواهند شد. مصرف گاز انجام نخواهد شد.
کوپریانوف گفت، که اپراتور سیستم حمل و نقل گاز اوکراین پیشنهاد می کند که تمام حجم های ترانزیت به سیستم اطلاعات جغرافیایی سوجا منتقل شود.
"در این راستا، گازپروم اعلام می کند، که هیچ تاییدی در مورد شرایط فورس ماژور دریافت نکرده است، هیچ مانعی برای ادامه کار در حالت قبلی نمی بیند، متخصصان اوکراینی در تمام این مدت بی سر و صدا بر روی سیستم اطلاعات جغرافیایی سوخرانیوکا و نوپروسکوف کار می کنند.
وی افزود: دادگاه قانون اساسی همچنان به این کار ادامه می دهد، ترانزیت از طریق سوخرانیوکا به طور کامل ارائه می شود، هیچ شکایتی از طرف مقابل وجود نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала