Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی درخشان هندوکش در اولین بازی از جام افغانستان سرسبز + عکس

© Photo / تیم هندوکش استرایکرز تیم هندوکش استرایکرز
تیم هندوکش استرایکرز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
تیم کریکت هندوکش توانست با نتیجه‌ی فوق العاده حریف‌اش میوند دفندرز در دومین بازی جام افغانستان سرسبز برابر هندوکش شکست خورد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در دومین دیدار از سری بازی‌های کریکت یک روزه‌ی "جام افغانستانِ سرسبز" دو تیم میوند دفندرز (مدافعین میوند) و هندوکش استرایکرز (مبارزین هندوکش) به مصاف هم رفتند.
در نیمه اول بازی تیم میوند قرعه را برد و انتخاب توپ‌اندازی کرد تا تیم حریف به توپ‌زنی بپردازد. بازیکنان هندوکش استرایکرز طی 50 آور با از دست دادن 9 ویکیت 233 دوش را هدف گذاشتند.
در بخش توپ‌زنی کریم جنت 39، ابراهیم زدران 38و ضیاءالرحمن 32 دوش انجام دادند و در بخش توپ اندازی هم مجیب الرحمن 2، زبید اکبری، شرف الدین اشرف و یمین احمدزی هر کدام یک یک ویکیت برای میوند به دست آوردند.
در وقفه میان دو نیمه، به دلیل باران و طوفان شدید انینگز دوم بازی برای بیشتر از یک ساعت متوقف شد و بنا بر تصمیم داوری، 233 دوش که توسط میوند هدف داده شده بود به 210 دوش و 40 آور کاهش یافت.
در آغاز نیمه دوم تیم میوند به توپ زنی پرداخت ولی در همان ابتدای کار نجات مسعود توانست ویکیت ریاض حسن، رحمان الله زدران و اکرام علی‌خیل را به دست آورد تا روحیه‌ی میوند از همان اوایل نیمه دوم شکسته شود.
در حالی‌ که میوند بازی اول خود در این جام را برابر پامیر لجندز به برتری رسیده بود نتوانست دیگر امتیاز کسب کند و با تفاوت 80 دوش شکست سنگینی را تجربه کرد تا با وجود داشتن 2 امتیاز، در رده دوم جدول قرار بگیرد و تیم هندوکش با دو امتیاز و نت رن ریت بهتر در صدر جدول سه تیمی جام افغانستان سرسبز قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала